selamlar Henuz alalı 5 ay olmuş mondial 150 zc sahibiyim.Burgman 400 aldığım için satmaya karar verdim.Kapalı garajda 2 aydır duruyo karar verememiştim satmaya ama burgman aldığımdan beri hiç kullanmadım.Motor gerçekten cok temiz durumda.herhangibir duşmesi hatta çiziği bile yok.İlgilenirseniz cep no.536 484 65 40