scooter almak istiyorum lütfen yardımcı olun

Katılım
20 Haz 2007
Mesajlar
4
Mrb arkadaşlar.Bu siteye az önce üye oldum.umarım aklımda kalan butun srulara sizler sayesinde cvp alabilirim.ben scooter almak istiyorum fakat şehir içinde dolaşmak için nasıl bişey alabilirim?bende honda istiyorum ama pahalı biraz diğer muadillerine göre.sizin düşüncelerinizi de almak isterim. teşekkürler.
 
Katılım
15 Eki 2006
Mesajlar
480
Boşver vitesli bişi al, ileride yükseltmek istediğinde rahat edersin...
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,166
eğer avatardaki senin fotoğrafın ise bence de vitesli al.
kendini mondialin scooterları üzerinde düşünsene.
küçücük kalır altında :cyclopsan delikanlı adamlarsınız artık :cherry:
ama max. scooter olabilir. ben de asya var gayet memnunum.
en son olarak fiyatını birinci el 3.300 olarak duymuştum.
ama karşı çıkanlar olacak biliyorum. ben sadece memnunum diye söylemek istedim.
ama dediğim gibi sana vitesli gider. ybr 125 mesela :bounce:

bak muzaffer abi ile görüşebilirsiniz ayrıca :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 May 2006
Mesajlar
14
merhaba kardeş bende satıyorum scooter umu düşünürsen bişiler yaprız 2006 model 0543 404 31 50 aslan ismim
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
1,094
Motosikleti
Forza 250
Sadece şehiriçinde kullancam diyorsan scooter al evet.
Ancan paranı biraz daha biriktirmeni öneririm
Piyasadaki çin malı motorlar biraz dertli
Uzun yol cekilmiyor. popomda uyuşukluk yaratiyor.
Süspansiyonları paldır küldür :)

Senin yerinde olsam sym gts 250 / suzuki burgman gibi modellere bakardım
 
Katılım
20 Haz 2007
Mesajlar
4
Nasıl bir Scooter arıyorsun, bütçen ne kadar, sıfır mı ikinci el mi, amaç olarak motosiklete başlangıçmı yoksa? Bunları yazarsan elbette yardımcı olacaklardır arkadaşlar.
bendeniz satıyorum mesela :)

http://www.sahibinden.com/displayitem.php?a=4137464

başlangıç için istiyorum.haftasonları gezmekiçin falan..vitesli motosiklete binmek için çok cesaretli değilim açıkcası.

Sadece şehiriçinde kullancam diyorsan scooter al evet.
Ancan paranı biraz daha biriktirmeni öneririm
Piyasadaki çin malı motorlar biraz dertli
Uzun yol cekilmiyor. popomda uyuşukluk yaratiyor.
Süspansiyonları paldır küldür :)

Senin yerinde olsam sym gts 250 / suzuki burgman gibi modellere bakardım

evet sadece şehiriçi binicem.çin malı istemiyorum ama markalar arasında kararsız kaldım. honda , suzuki , yamaha , piaggio markalardan birini düşünüyorum. ama hangisi :(

eğer avatardaki senin fotoğrafın ise bence de vitesli al.
kendini mondialin scooterları üzerinde düşünsene.
küçücük kalır altında :cyclopsan delikanlı adamlarsınız artık :cherry:
ama max. scooter olabilir. ben de asya var gayet memnunum.
en son olarak fiyatını birinci el 3.300 olarak duymuştum.
ama karşı çıkanlar olacak biliyorum. ben sadece memnunum diye söylemek istedim.
ama dediğim gibi sana vitesli gider. ybr 125 mesela :bounce:

bak muzaffer abi ile görüşebilirsiniz ayrıca :bounce:

evet avatardakii benim .vitesli bana hakimiyeti kontrol altına alınması gereken zor bi motor olarak geliyor.bu yüzden scooter istiyorum ama çin malı olmıcak kaliteli bişi istiyorum.
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Kas 2006
Mesajlar
139
beat,activa,bws veya piaggio nun herhangi bir modeli bunlar arasında yanlış seçim yok hangisinin tipi daha çok hoşuna gidiyosa onu al (tabi fiyatı da) aklını diğerlerinde bırakmayacak olanı.bana sorarsan vespanın eski kasaları acayip hoşuma gidiyo ben onlardan birini alırdım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst