Schumacher Tekrar Motosiklet Üzerine Çıktı

Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Büyük motosiklet kazasının ardından boynunun ağrıması nedeniyle Formula 1′e dönüşü erteleyen Michael Schumacher, tekrar motosiklet üzerine oturdu.

Bild, Schumacher’in pazartesi günü Fransa’nın Bresse pistinde Almanya Superbike Şampiyonası’ndan Holzhauer takımı ile test yaptığını belirtti.

Schumacher’in Basın Sözcüsü Sabrine Kehm “Bu tamamen arkadaşlar ile özel bir motor testiydi. Ve bu şubattaki kazanın ardından ilk sürüşü değil.”

“Schumacher motor sürmekten çok keyif alıyor ve bu değişmeyecek.” dedi.

Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı
 

Ekli dosyalar

  • schumacher20r120wsb20su.jpg
    schumacher20r120wsb20su.jpg
    15.1 KB · Görüntüleme: 3,041
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
İlla Kırdıracak Bir yerlerini..Birilerinin artık söylemesi lazım Bunun İki teker olduğunu.:mrgreen:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
zevkine binmiş millet bu kdar ağır yoruma gerek yok bence

siz kaza yapsanız sonra kalkıp binmeyecekmisiniz motora yine bineceksiniz
bi kere bindinmi kopamıyo millet işte
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hehe, bi defa motor üzerine çıkan kaç kişi vazgeçmiş ki motordan? girdi kanına bir defa, artık iflah olmaz...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Yerinde bi konu başlığı olmuş,zira daha önceki denemelerinde hep motosiklet onun üzerine çıkmıştı....:mrgreen:
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Büyük motosiklet kazasının ardından boynunun ağrıması nedeniyle Formula 1′e dönüşü erteleyen Michael Schumacher, tekrar motosiklet üzerine oturdu.

Bild, Schumacher’in pazartesi günü Fransa’nın Bresse pistinde Almanya Superbike Şampiyonası’ndan Holzhauer takımı ile test yaptığını belirtti.

Schumacher’in Basın Sözcüsü Sabrine Kehm “Bu tamamen arkadaşlar ile özel bir motor testiydi. Ve bu şubattaki kazanın ardından ilk sürüşü değil.”

“Schumacher motor sürmekten çok keyif alıyor ve bu değişmeyecek.” dedi.

Moto Aktüel
Online Motosiklet Bilgi Kaynagı

ertelemekmi? bi daha yarışmiyicakki
 
Katılım
23 Ocak 2009
Mesajlar
944
ferrari rossiyede teklif yapmış yarışlar için büyük bir takas olmasın sakın:)
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
345
Benim gönlüm hala f1 gecmesini istiyor,onun keyifli yarışlarını hiç unutamadım ve unutamamda gerii dön schumi.:wiinkk: Taş yerinde ağıırdır, gel vaz gec bu sevdadan:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst