Merhaba , bir Schuberth S2 sahibi olarak şunları diyebilirim;
Çok aman aman sessiz bir kask değil.
Ben bundan önce Scorpion 500 kullandım ve kısa bir süreliğine Shoei GT Air. Bu ikisine mukayese ettiğimde Scorpiona göre sessiz ancak Shoei ile neredeyse aynı.
Ancak Shoei de pinlook olmasına rağmen buğu sıkıntısı vardı.Ayrıca zaman zaman yüksek sürat de 140+ ıslık şeklinde ses gelebiliyordu.
Schuberth de böyle bir şey yok. Yüksek hızlarda rüzgara karşı iyi duruyor ve kafandan çıkacakmış hissi vermiyor.Hava kaldırmıyor yani.
Ön havalandırması kapalı dahi olsa biraz hava girişi oluyor buda içeride hafif bir ses ve cereyan yapıyor.Bu bence büyük eksik.
Elim ile kapadığımda ses ve hava akışı kesiliyor.
Kaskın kulak kısımlarında hafiften de olsa hışıltı şeklinde ses hep var. Bence kulak tıkacı şart.
Takması- çıkarması genel rahatlığı, vizör mekanizması, görüş açısı, ağırlığı ve duruşu vs gayet güzel.
1 ay önce 1200 liraya satın aldım. Fiyat fırsatı yüzünden düşünmeden aldım ve gayet memnunum...