- Katılım
- 8 Haz 2006
- Mesajlar
- 611
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar merhaba herkese
2009 sezonu nun ilk yarışı bu gece saat farkından dolayı gece yarısın a denk geliyor eurosport tan canlı ,sayretme şansımız olacak
yaris saati 01 Mar 2009 RACE - CET 03:25
kaynak http://www.worldsbk.com
ayrıca resmı siteden de yarış anında netten canlı seyredebilecez
kenan sofuoğlu kardeşimize başarılar
:cat::cat:
2009 sezonu nun ilk yarışı bu gece saat farkından dolayı gece yarısın a denk geliyor eurosport tan canlı ,sayretme şansımız olacak
yaris saati 01 Mar 2009 RACE - CET 03:25
kaynak http://www.worldsbk.com
ayrıca resmı siteden de yarış anında netten canlı seyredebilecez
kenan sofuoğlu kardeşimize başarılar
:cat::cat: