- Konu Yazar
- #1
Sayın Mt ailesi
Ben malumunuz motosikletimi satmış bulunmaktayım annemin korkusu yüzünden. Bir araba almak istiyorum 15bin tl ye kadar. Yalnız şöyle bir sıkıntım var rüzgarıda hissetmeye devam etmek istiyorum. Bu nedenle cabrio almayı düşünüyorum. Ford escort cabrio,rover cabrio,Peugeot 306cabrio arasından sizce hangisini sevmeliyim? Siz olsanız hangisini alırdınız? Eğer başka bildiğiniz model varsa söylerseniz sevinirim. Bu arada 15bin tl bütçemin üzerine 1tl daha koyamam lütfen yorumlarınızda bana yardımcı olurken göz önünde bulundurun.
Ben malumunuz motosikletimi satmış bulunmaktayım annemin korkusu yüzünden. Bir araba almak istiyorum 15bin tl ye kadar. Yalnız şöyle bir sıkıntım var rüzgarıda hissetmeye devam etmek istiyorum. Bu nedenle cabrio almayı düşünüyorum. Ford escort cabrio,rover cabrio,Peugeot 306cabrio arasından sizce hangisini sevmeliyim? Siz olsanız hangisini alırdınız? Eğer başka bildiğiniz model varsa söylerseniz sevinirim. Bu arada 15bin tl bütçemin üzerine 1tl daha koyamam lütfen yorumlarınızda bana yardımcı olurken göz önünde bulundurun.