Bende de 2004/Nisan sıfır aldığım XL200 var, kırmızı renkli, 6.500-km'de, ama tayin nedeniyle şehir değiştiğinden ve artık daha çok uzun yolda kullanacağımdan 400-600cc enduro&touring bir şey düşünüyorum, tercihlerimin arasında twister de yer buluyor, bu nedenle twister'le takas uyarsa, takas isteyenlerle görüşelim derim. msn: "[email protected]" icq: "415 77 311 Chaos"
Selamlar... :cat:
Selamlar... :cat: