Satılık Regal Raptor 250 / Ankara

Katılım
12 Mar 2008
Mesajlar
6
Sizlere güzel bir haberim var. Acil ihtiyaçtan motorumu ne yazık ki satıyorum. Almak isteyen arkadaşlar olursa 0555 630 80 61. Ümitköydeyim. İş yeri de GOP'ta. Görmek isteyenlere duyurulur. İstediğim rakam 3.850 YTL. Motorda hiçbir sorun yok. Kazasız - ...

- Motorda yaklaşık 800 YTL masraf yapıldı.
- Orjinal çantası ve Deri çanta da beraberinde verilecektir.
- 1 adet de kask verilecektir.

Ben geçen sene bir arkadaşımdan aldım ve motorumdan çok memnunum. Ufak tefek talihsiz düşüşlerime rağmen motor hala sapasağlam ve yedek parça problemi de henüz yaşamadım. Ben 12.000 km iken aldım motoru. Eski sahibi 1 yılda yapmış bu km.yi ve ben de 4 ayda tam 4000 km yol yaptım hala banamısın demiyo. normalde bir motora göre (çin malı bir motora göre) bu km gayet iyi. Bu sene motorumu yeni çıkartıyorum. Havalar da malum Ankara'da yavaştan düzelmeye başladı. Gerçekten de kullanması çok zevkli bir motor.

Motorda bazı değişiklikler var.

- Pedallar ileri uzatıldı
- sinyaller değiştirildi
- çantalar çıkartıldı
- motor koruma çıkartıldı
- egzos açıldı

görüntüsü inanılmaz değişti. regal mi jinlun mu diye karar veremeyen herkese şiddetli tavsiyemdir. ne yolda kalır, ne çalışmama gibi problemi olur (soğuk havalar hariç).

çalışmama problemi derken aletin jiklesini çok iyi bilmek lazım. motorun sesini tanımak lazım, sesi değişince jikleyi indirip biraz da öyle ısıtıp sonra hareket etmek lazım. hepsi 1 sigara içme zamanına bakar.

durum budur. herkese kesinlikle tavsiye ederim.

Resimlerim de bunlar...


l_93a0d6c459b0359cf2cc64fe9b6dbe19.jpg


l_3b3a05d0703f093cc461ddf575e3ac5b.jpg


l_900323af0c4faefaf8fd0ed64e8b5e9a.jpg


l_62fa82e487cc7427f0bf9dd1d9de40d5.jpg


l_44d5e2e46d91edd32e480ee6207f2a86.jpg


l_102d690119bd6b65593a67d5f76be1ad.jpg


l_293863814a7605be8d7621ec67b20c41.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst