- Katılım
- 12 Mar 2008
- Mesajlar
- 6
- Konu Yazar
- #1
Sizlere güzel bir haberim var. Acil ihtiyaçtan motorumu ne yazık ki satıyorum. Almak isteyen arkadaşlar olursa 0555 630 80 61. Ümitköydeyim. İş yeri de GOP'ta. Görmek isteyenlere duyurulur. İstediğim rakam 3.850 YTL. Motorda hiçbir sorun yok. Kazasız - ...
- Motorda yaklaşık 800 YTL masraf yapıldı.
- Orjinal çantası ve Deri çanta da beraberinde verilecektir.
- 1 adet de kask verilecektir.
Ben geçen sene bir arkadaşımdan aldım ve motorumdan çok memnunum. Ufak tefek talihsiz düşüşlerime rağmen motor hala sapasağlam ve yedek parça problemi de henüz yaşamadım. Ben 12.000 km iken aldım motoru. Eski sahibi 1 yılda yapmış bu km.yi ve ben de 4 ayda tam 4000 km yol yaptım hala banamısın demiyo. normalde bir motora göre (çin malı bir motora göre) bu km gayet iyi. Bu sene motorumu yeni çıkartıyorum. Havalar da malum Ankara'da yavaştan düzelmeye başladı. Gerçekten de kullanması çok zevkli bir motor.
Motorda bazı değişiklikler var.
- Pedallar ileri uzatıldı
- sinyaller değiştirildi
- çantalar çıkartıldı
- motor koruma çıkartıldı
- egzos açıldı
görüntüsü inanılmaz değişti. regal mi jinlun mu diye karar veremeyen herkese şiddetli tavsiyemdir. ne yolda kalır, ne çalışmama gibi problemi olur (soğuk havalar hariç).
çalışmama problemi derken aletin jiklesini çok iyi bilmek lazım. motorun sesini tanımak lazım, sesi değişince jikleyi indirip biraz da öyle ısıtıp sonra hareket etmek lazım. hepsi 1 sigara içme zamanına bakar.
durum budur. herkese kesinlikle tavsiye ederim.
Resimlerim de bunlar...
- Motorda yaklaşık 800 YTL masraf yapıldı.
- Orjinal çantası ve Deri çanta da beraberinde verilecektir.
- 1 adet de kask verilecektir.
Ben geçen sene bir arkadaşımdan aldım ve motorumdan çok memnunum. Ufak tefek talihsiz düşüşlerime rağmen motor hala sapasağlam ve yedek parça problemi de henüz yaşamadım. Ben 12.000 km iken aldım motoru. Eski sahibi 1 yılda yapmış bu km.yi ve ben de 4 ayda tam 4000 km yol yaptım hala banamısın demiyo. normalde bir motora göre (çin malı bir motora göre) bu km gayet iyi. Bu sene motorumu yeni çıkartıyorum. Havalar da malum Ankara'da yavaştan düzelmeye başladı. Gerçekten de kullanması çok zevkli bir motor.
Motorda bazı değişiklikler var.
- Pedallar ileri uzatıldı
- sinyaller değiştirildi
- çantalar çıkartıldı
- motor koruma çıkartıldı
- egzos açıldı
görüntüsü inanılmaz değişti. regal mi jinlun mu diye karar veremeyen herkese şiddetli tavsiyemdir. ne yolda kalır, ne çalışmama gibi problemi olur (soğuk havalar hariç).
çalışmama problemi derken aletin jiklesini çok iyi bilmek lazım. motorun sesini tanımak lazım, sesi değişince jikleyi indirip biraz da öyle ısıtıp sonra hareket etmek lazım. hepsi 1 sigara içme zamanına bakar.
durum budur. herkese kesinlikle tavsiye ederim.
Resimlerim de bunlar...