Satılık Mondial zn 125 2009 yılı sıfır alındı

Denizli İl Temsilcisi
Katılım
15 Nis 2006
Mesajlar
2,254
motorumu 2009 yılında yamaha servisinden satın aldım her 1000 km de yağ değişimi yapıldı ve tüm bakımları düzenli olarak yapıldı cc yükseltme sebebi satmayı düşünüyorum .PLAKAKASIDA PAHA BİÇİLEMEZ .SÜREKLİ OLARAK CASTROL VE IPONE ÖZEL SCOOTER YAĞLARI KULLANILDI NGK BUJİ , SÜREKLİ OLARAK HAVA FİLİTRESİ DEĞİŞİMLERİ VE MAKİNAYA ŞİMDİYE KADAR HEP OPET 97 OKTAN KULLANILDI . MOTOSİKLETİ HİÇ BİR ZAMAN ZORLAMADIM GERÇEKTEN CC YÜKSELTMEK İÇİN SATIYORUM



sahibinden ilanın bulunduğu lin aşağıdadır son fiyat 1500 dür


http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...ertemiz-mondial-zn125-bakimlari-yapili/detay/

cep 05327640897
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst