- Katılım
- 29 Ağu 2005
- Mesajlar
- 52
- Konu Yazar
- #1
motosikletimi satıyorum...

Honda XL 200
beyaz
2004 model
8450 km de
tüm vergileri yatmış durumda
muayenesini bir kaç gün önce yaptırdım
kazası yok
bakımı geçen ay yapıldı
fiyat: 3.950 YTL
İl: sakarya-merkez
ilgilenenler [email protected] adresine mail atabilirler

Honda XL 200
beyaz
2004 model
8450 km de
tüm vergileri yatmış durumda
muayenesini bir kaç gün önce yaptırdım
kazası yok
bakımı geçen ay yapıldı
fiyat: 3.950 YTL
İl: sakarya-merkez
ilgilenenler [email protected] adresine mail atabilirler