satılık Honda XL 200

Katılım
29 Ağu 2005
Mesajlar
52
motosikletimi satıyorum...



Honda XL 200
beyaz
2004 model
8450 km de
tüm vergileri yatmış durumda
muayenesini bir kaç gün önce yaptırdım
kazası yok
bakımı geçen ay yapıldı
fiyat: 3.950 YTL
İl: sakarya-merkez

ilgilenenler [email protected] adresine mail atabilirler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst