- Katılım
- 28 Eyl 2007
- Mesajlar
- 521
- Konu Yazar
- #1
Saglık nedenleınden motorumu satıyorum.Servis bakımlı ben ikinci sahibiyim kafa grenajının sagında ıkı yerde lokal boya vardır 2000 model 77000 km. 12000 TL..
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-ikinci-sahibinden-1100xx-39409355/detay
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-ikinci-sahibinden-1100xx-39409355/detay