- Katılım
- 13 Eyl 2006
- Mesajlar
- 4,669
- Motosikleti
- Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
- Konu Yazar
- #1
motorumu ağustos da aldım şu an 4500km de kulağına kurşun şimdiye kadar tık demedi dilinden anlarsanız demezde bende gözüm gibi baktım inanın koyacak yerim olmadığı için satıyorum bütün bakımları kendi servisinde yapıldı bir kere bursaya gittim geldim max hızdüz yolda 2 kişi tek kişi 100km/h ama ben 125km/h gördüm rampa aşşagı teknik özelliklerini ve veriyorum keewayın kendi sitesinden bu bilgiler bence bu praya alıncak en iyi scooter ARN dir üstelik 150cc [email protected]
fiyatı:1900ytl (pazarlıksız)
km:4500
güç:7,0kw/9,4hp
(devir şart) kappa topcase fiyata dahil değildir ama orginal top case takıcam
foto
fiyatı:1900ytl (pazarlıksız)
km:4500
güç:7,0kw/9,4hp
(devir şart) kappa topcase fiyata dahil değildir ama orginal top case takıcam
foto