Satılık 2012 Hyosung GT 250R

Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
Arkadaşlar motorumun hiçbir sıkıntısı yoktur.3000 kmdedir.Fabrikadan ilk çıktığı gibi temizdir çiziği bile yoktur.Rodajı itina ile yapılmıştır.Daha önce 2007 modelini de kullandım.İlk motorum değildir.12 ay daha garantisi bulunmaktadır.Gerçekten motorumun sıfır bir motordan hiç farkı yoktur.Forumdan alacak arkadaşlara küçük bir ikramım olur.Satılmazsa da kendisiyle yoluma devam edeceğim.Ölü fiyatına satmayı kesinlikle düşünmüyorum.Özellikle performansından ve yakıtından çok memnunum.Honda CBR 600F almak için satıyorum.Takas '05-'06 Honda 600 F ile yapılacaktır.

İletişim:0536 302 44 39

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-2012-model-sifir-motor-bayiden-degil-sahibinden-600-f-takasli-120892841/detay/

[url=http://bit.ly/c25MCx][/URL]

[url=http://bit.ly/c25MCx][/URL]

[url=http://bit.ly/c25MCx][/URL]

[url=http://bit.ly/c25MCx][/URL]

[url=http://bit.ly/c25MCx][/URL]

[url=http://bit.ly/c25MCx][/URL]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst