satilik 2008 model 600RR (4900km.de, kazasiz, aksesuarli, kapali garaj motoru)

Katılım
13 Ocak 2008
Mesajlar
4
Selam..

is yogunlugundan oturu pek kullanamadigimi sonunda anladigim cok sevdigim motorumu (2008 model 4900km.de 600RR motorumu) satiyorum..

Fotolari da gorebileceginiz ilgili satis ilani linki asagidadir :

http://www.sahibinden.com/ozenle_ba...aj_motoru-18WQQaXQQ19000620WQQpXQQdisplayitem
İlana tiklamadan on bilgi almak isteyenler icin :

İlk sahibinden satilik olup Temmuz 2008 trafige cikislidir. Hic bir kazasi, problemi olmamistir. Yaz-kis kapali garajda, branda altinda muhafaza edilmistir. (Kisin, lastiklerin altina strafor serilmistir.) Rodaji kullanim klavuzundaki talimatlara harfiyen uygun sekilde yapilmistir. Ilk kilometresinden itibaren ozenle surulmus olup, bir kez bile yagmur gormemistir. Tum bakimlari (1000 bakimi, 2000 bakimi ve henuz yeni yapilmis 5000 bakimi) Honda Mototal Servis`de gerceklestirilmistir. Uzerindeki aksesuarlar : Leo Vince Titanyum (carbon uclu) egzoz; Zero Gravity siyah cam; Koruma Takozlari ve Philips Diamond ampuller (mavimsi beyaz isik) Her 300 km.de bir zincir temizligi & yaglamasi yapilmis olup, motor temizligi ise Castrol marka ozel motosiklet sampuaniyla yapilmistir. Satis sebebi, is yogunlugundan oturu motorun pek kullanilamiyor olusudur. Takas veya cek kesinlikle kabul edilmez; ve ilaveten, satisi da derhal verilmek uzere anlasilacaktir.

Satis fiyati 18,950TL olup, kucuk bir pazarlik payi mevcuttur.

Herkese saglikli ve keyifli surusler..

Selamlar..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst