Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ne iştir anlamadım
motosikletimin normal çalışıyor ama vites atgım zaman sinyal yanmıyor, far sniyal veriyor, benzin göstergesi ful gösteriyor şardıım kaldım ne oldu ki şmdik drup dururken anlamadım bleniniz varmı ki??
motorunda kısadevre var.bi ustaya göster.illa kendim yapıcam diyorsanda önce vites müşürünün kablolarını kontrol et onu hallettkten sonra far ve sinyal kablolarını sinyal rölesinin kablolarını kontrol et sıkıntı olanı bulursan izolabantla kapat sorun çözülür.bulamazsan mecbursn zaten tamirciye gitmeye
sağ olun dostlarım sabah ilk işim motoru dagıtmak olacak ben beyinden şüpelendim ama müşür hiç aklım gelmemişti umarım hallolur cok canım sıkıldı yaw...
bora abi bende biliyorum ustaya götürüp sıkışan paranın cımbızla çıkarılacagını ama benim için önemli olan becerebilecegim şeyleri kendimin yapması biliyosun yakarım o motoru yine ben yaparımm
ben buldum ben buldum göstergelere gelen şasi kablosu kopmuş nasıl olmuşsa artıkın onun yerini bulup bagladım test ettim birim faaal canım çok sıkılmıştı ama hallettim kendimi seviyorum tabi sizleri de:rendeer:
fikir veren arkadaşlara çok teşekkür ederim ...