- Katılım
- 16 Eki 2005
- Mesajlar
- 108
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar çarşamba günü bir sorun çıkmazsa derbiye gidiyorum. Sizden
öğrenmek istediğim; daha önce stada motorla gitmediğim için canımı sıkıcak bi
olay yaşarmıyım diye kafama sürekli takılıyor:silent: . Eğer daha önce giden arkadaşlar
bi şeyler söylerse çok iyi olur. Teşekkürler...
öğrenmek istediğim; daha önce stada motorla gitmediğim için canımı sıkıcak bi
olay yaşarmıyım diye kafama sürekli takılıyor:silent: . Eğer daha önce giden arkadaşlar
bi şeyler söylerse çok iyi olur. Teşekkürler...