aslında motor benin değil yakın bi arkadaşımın büyük bir sorun olmayacağını düşünmek istiyorum,yağla ilgili bir sorun nasıl olabilirki,dişli sorunu olsa bence dahada kötü sesler çıkaracağını düşünüyorum motorla giderken birden bi ses geldi diyor motor stop etmiş boşa atmış ama ses hala var motor çalışıyor süratte bişey yokmuş ama o ses hala var diyor ve dinlediğim kadarıyla bişey bişeye sürtüyor ama ne ve sanki bu sürtünmeden dolayı bi yerleri sıyırıyor,aklıma şey geldi tornacılar delik delerken metal sıyrılır ya dedim öylemi oluyor yoksa,walla tuhaf bi sorun denişik geldi bana