şansmı ? Tecrübemi ? Colin Edwards

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
sizce sansmı? yoksa tecrübe mi?

[YT]lihBVlrRh6M[/YT]
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Hem şans hem tecrübe. Dirseğini dayaması tecrübe, düşmemesi şans
 
Katılım
5 Mar 2008
Mesajlar
205
full tecrübe benceee hareketleri iyi kesin adam işi biliyo şu noktada şansın bi geçerliliği olamaz
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Dirsekteki slider'ın orada olması bu gibi durumlara hazırlıktı değilmi? O zaman bence tecrübe.Tabiki o açıya kadar yatması bilerek olmamıştır ama kurtarmakda her babayiğidin harcı değil.:cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
işin içinde şans tabiki var ama tecrübe faktörü büyük, dirseğini yere dayayıp gazı doğrı seviyede açması kesinlikle tecrübe:cat:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst