Şanlıurfa'da Nefes Kesen yarış (video)

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Türkiye'de ilk kez Şanlıurfa GAP Arena Stadyumu'nda düzenlenen Dünya Serbest Stil Akrobatik Motosiklet Şampiyonası'nda, sporcuların performansı nefes kesti. Tribünleri heyecanlandıran ve yürekleri ağızlara getiren şampiyonanın 5. ayağında serbest stil dalında günün birincisi 286 puanla Çek Cumhuriyeti sporcusu Libor Podmol oldu.


[WebTV=1]6492[/WebTV]

Kaynak: Hürriyet
 

Ekli dosyalar

  • sanliurfagaparena.jpg
    sanliurfagaparena.jpg
    15.1 KB · Görüntüleme: 11,606
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla benim aklıma mobylette yarışı gelmişti" Urfa" deyince
birileri çıkıp motorun üzerine yatacak,otobanda 170 yapacak filan:)
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
şaka gibi ama bende öyle düşündüm.
gömlek-kumaş pantolon-sivri burun kundura kombinasyonunda bir mobilet ve 170 civarı bir hız.
sevindiriyor böyle görüntüler:cherry:
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
TRT3 naklen yayınladı bu organizasyonu, ama o kadar kötüydü ki yayın, sunucu, youmcu arkadan bangır bangır gelen müzik... Motorların sesini bile duyamadık yayından...
 
Katılım
5 May 2007
Mesajlar
985
Tekmeleri fettan güzel Sülo kına yaksın , Valilik arslanlar gibi yapmış organizasyonu.
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel bir organizasyon olmuş emeği geçenlere tebrikler:),ama duyurusu eksik kalmış. :p
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Burada yarış nerede göremedim:silent:
eskiden İzmir fuarına bunlardan çok daha iyileri beleşe gelirdide sadece giriş ücretleriyle yetinirdi.Sülo paraları cebe indiremedi ama bunlar Urfa valiliğini iyi keklemişler:mrgreen:
 
Katılım
19 Ağu 2008
Mesajlar
335
Hakikaten yazık ya şu tribünlere bak kimse yok. Yok abi milletce biz yemek yiyip yatmaktan başka birşey bilmiyoruz.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Güzel bir organizasyon...
Fakat sahanın içindeki insanlar , özellikle rampa inişindekiler orada olmamalıymış...
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla benim aklıma mobylette yarışı gelmişti" Urfa" deyince
birileri çıkıp motorun üzerine yatacak,otobanda 170 yapacak filan:)

Urfaspor bununda peşini bırakmaz... :cherry:
Yakında, dağ eteklerinden 170'le havalanırken görürüz onları :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst