sanıyorum 1 adet salcano wolf aldım :)

Katılım
6 May 2010
Mesajlar
1,685
Takipçilik birşey yok.Ben kendim yaptırmıştım plaka işlerini.

Motorun sigortasını yaptır dosya açtır.bayinin verdiği belgeleri içine koy götür trafik tescile.Orda ruhsat kağıtlarını falan alıyorsun bir plaka kagıtı veriyorlar.Şu saatte gel al diyorlar.o zamana kadar git plakayı bastırıp takarsın motorun üstüne.
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
4 TANE kaldı enteresan olmus aynı mmotordan 4 tane mı varmıs o dukkanda dukkanı gordunmu hıc _?_ paranın tamamını verdın mı kargo parası felan
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Evet sanırım almışsın :) hayırlı uğurlu olsun hoş geldin aramıza :rendeer: ama bir daha bu şekilde alma bence :sunny: Gölcükteymişsin gidip yüz yüze görüşüp görerek alsaydın en fazla yarım gününe mal olurdu :sunny: ama neyse alınmış alınmıştır Allahtan Üçerlerin kötü bi şöhretini duymadık :sunny: kazasız belasız kullanasın inş.:rendeer:
 
Katılım
20 Eyl 2009
Mesajlar
1,475
Kart var imkan var :cherry: Hayırlı olsun Allah kaza bela göstermesin
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
valla arkadaşlar şöyle diyim
kredi kartıyla mail order yapıldığından üçkağıda gelme durumu olacağını sanmam.

@egelim 43
450 tl fark var. rengine kadar birebir motor. ikiside 12 taksit yapıyor.
@ERROR88
4 adet demesi satış taktiği olabilir.allah bilir.
kargo parası yok.
genel merkezden direk bulunduğunuz şehirdeki servise kutuda yollanıyor. servis toplayınca oradan hazır motorunuzu alıyosunuz

gözümü kararttım aldım bakalım. hayırlısı.
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
61
dukkan tuzla icmeler koprude. simdi akbankin yanina e-5 yanyola tasindilar. problem olacagini sanmam.
 
Katılım
6 Kas 2012
Mesajlar
29
bu motorun tipi ybr den daha çok hoş duruyor bnce. hayırlı olsun kardeş.allah kaza bea vermesin.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
motorum bugün geldi arkadaşlar.
az önce teslim aldım. siparişi verdiğim 3 gün oldu. gayet iyi yeslim süresi

bütün gün düşünmüştüm. ulan bu 1.90 boy 115kg ben o ufacık motora nasıl binicem ? diye..
abi ne küçüğü... hayvan gibi motor. bir bindim bana tam geldi. dışardanda gayet normal gözüküyor

cidden bide şunu anladım. vitesli motora düşük cc li motordan başlayın diyenler çok çok haklılar.

motorun inanılmaz yüksek bir torku ve gücü var.(yada ilk kez vitesli kullandığımdan)

125cc böyleyse 600cc 1000cc düşünmek istemiyorum.

1. viteste gaza dokununca öyle fırlıyoki yerinden :) ok mübarek.

rodajda olduğundan daha 1km deydi aldığımdan 4000 deviri geçmedim.

açılmamış motor böyle fena gidiyosa açılınca nasıl gider acep :)
 
Katılım
28 Tem 2012
Mesajlar
61
hayirli olsun kardesim. allah gule gule kullanmayi nasip etsin. :) tekerin duz bassin..
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
unutmuşum
toplayan servise extra para vermedim. sadece 10 tl benzin parası verdim. bide arka lastiği tubeless irc marka lastik istemiştim 100tl de ona verdim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst