- Katılım
- 30 May 2006
- Mesajlar
- 118
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar motosikletimin randumansız olduğunu bir kaç kez sizinle paylaşmıştım. Belki hatırlayanınız vadır.
Motosiklet üzerinde yine ufak çaplı bir araştırma yaptım. motora yeni buji takıyorum 2 günde bujinin ağzı komple kapkara...bunu benim bildiğim kadarıyla yağ yapar. Yani motorum büyük ihtmalle yağ yakıyor.Zaten motosiklet inceden yağ eksiltiyordu. Bu koşullarda bujinin yağlanmasına sebebiyet veren yağın,sübaplardan veya sekmanlardan kaçtığını düşünüyorum. Birde motosikleti stop ettikten sonra yağ kartrinden bir süre ssssssssssssss diye bir ses çıkıyor. Gaz kaçağı gibi. Acaba yağ basıncımı artıyor. yağ çubuğunu açınca pıss diye birden hava çıkıyor ve susuyor... Deneyimli arkadaşlarım ve abilerimin yardımlarını bekliyorum.ve cevaplarınızıda. canavar gibiydi bu motosiklet niye böyle oldu anlamadım...şimdiden teşekkürler ...
r:
Motosiklet üzerinde yine ufak çaplı bir araştırma yaptım. motora yeni buji takıyorum 2 günde bujinin ağzı komple kapkara...bunu benim bildiğim kadarıyla yağ yapar. Yani motorum büyük ihtmalle yağ yakıyor.Zaten motosiklet inceden yağ eksiltiyordu. Bu koşullarda bujinin yağlanmasına sebebiyet veren yağın,sübaplardan veya sekmanlardan kaçtığını düşünüyorum. Birde motosikleti stop ettikten sonra yağ kartrinden bir süre ssssssssssssss diye bir ses çıkıyor. Gaz kaçağı gibi. Acaba yağ basıncımı artıyor. yağ çubuğunu açınca pıss diye birden hava çıkıyor ve susuyor... Deneyimli arkadaşlarım ve abilerimin yardımlarını bekliyorum.ve cevaplarınızıda. canavar gibiydi bu motosiklet niye böyle oldu anlamadım...şimdiden teşekkürler ...
Son düzenleme: