Sanırım çok yakıyor

MFM

Katılım
10 Eyl 2009
Mesajlar
356
Şimdi benim atvnin çok yaktığını zaten biliyorum ama busefer eşşeğin kulağına su kaçırdı sanırım nedenini bilmiyorum aldığım benzinleri ve gittiğim güzergahları sayıcam

eyüpte benzin lambası yanmak üzereydi 20 lira benzin aldım 2 çizgi benzinim oldu (full 6 çizgi) fındıkzadeye eve geldim otoparka bıraktım saban yani dün bastım marşa sirkeciye gittim feribotla karşıya geçmek için feribot iptal edilmişti sahil yolundan beşiktaşa ordan köprü yoluna çıktım kadıköye geldiğimde bırak ışığı benzin bitti biticekti tekrar 20 lira aldım yine 2 çizgi oldu göztepeye gittim sonra bu sabah tekrar bindim yola çıktım bağdat caddesindeki benzinciden tekrar 20 lira benzin aldım önce eyübe uğradım sonra fındıkzadeye geldim şuanda yokuş aşağı lamba yanıyor düz yoldada 2 çizgiyle 1 çizgi arasında gidip geliyor yani tek çizgiye düştü... kilometre hesabı yapmadım eve gelince aklıma geldi bilenler hesaplayıp yardımcı olursa sevinirim 60 tl benzin aldım gittiğim biyerde yok abi ya :silent::salut:
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
212
dostum istanbulu hiç bilmem dediğin yerler kaç km yapıyor onuda bilmiyorum haliylen fakat atvler zaten biraz benzin yakar diye biliyorum ben, şimdi atv yi benim motorla kıyaslamak olmaz ama genede söyliyim sana benim motorla 60 liralık benzin aşağı yukarı 3 depo benzin yapar onunlada 500 km nin üstünde yol yaparım heralde 500 km yol yapmıyordur senin saydığın düzergah
 
Katılım
7 Mar 2008
Mesajlar
144
arkadaşım ben bodruma gittiğimde bu yaz atv kiralamıştım 250 lik fakat oda inanılmaz yakıyodu 50tl benzin aldık toplamda 200 km yapmamıştı bile bence atvlerin çok yakması normal.
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Peki benzin göstergen düzgün mü? Benim motosikletimde olduğundan az gösterir bütün cuplarda olduğu gibi.Sonra fullersin cart diye bir süre sonra aynı yere gelir.Güvenlik açısından yapılıyor.Sen deponu fullle.Sonra bir 50 km gez.Sonra birdaha fulle.Öyle bulalım yakıtı.;)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
havalar soğuk... motor biraz daha fazla yakar...zaten atv fazla yakan motor.... aslında motor ne yapsın... benzinin litre fiyatı ortada...
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
benzin pahalı kardeş yapılacak şey yok 60 liraya 15 litre ancak veriyorlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst