sandman (erdem) yeni kawa'n hayırlı olsun...

Katılım
16 Eyl 2007
Mesajlar
10
öncelikle ben de herkes gibi tebriklerimi ve iyi dileklerimi sunuyorum:)) ve seni ayrıca bu kadar çabuk ve karalı olduğun için tebrik ediyorum hayatım. umarım her zaman böyle hayallerini gerçekleştirmeyi başarırsın:)) ama arada benim minik hayallerimide yerine getirip yeni kara kızımızla karaburun mordoğan taraflarına yol yapsak pek güzel olur :)) ayrıca bende düzenli bir artçı olarak diyebilirim ki çok ama çok rahat bir makina hem yolun keyfi hem de rüzgarın keyfini sürebiliyorsunuz :)) tekrar tekrar tebrikler:)))))
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Erdem hayırlı uğurlu olsun,acayip sevindim..
Kazasız belasız sürüşler :rendeer:
 
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
368
Arkadaşlar hepinize çok çok çok teşekkürler.. :rendeer::rendeer:

Forrapım saolasın. Hadi gel artık bi gezelim :):)..

Duyulmazın ssende gel ki bi karşılıklı sğrmek nasip olsun :wiinkk:..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst