Şampİyonuz..tebrİkler İÇİn Siraya..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
bende diyorum sizide görüyoruz avrupada tromsö facialarını unutun sanırım :queen:


bir de pendik faciası var
avrupada bir köy takımına 7-0 yenilmesi var

bu arada bir arkadaş, bizlerin (elhamdüllilah cimbomluyum) federasyonda eniştemiz sayesinde şampiyon olduğumuzu yazısını okudum. ee de ki türkiyede var, UEFA kupasını kimin eniştesi verdi bize? devlet bile galatasaray'a yardım edecekken en çok figanı kim kopardı da yardım engellendi ve türkiye ligleri çöktü? siz bence türkiye şampiyonluk kupasını aldığınıza boşuna sevinmeyin, çünkü :

1- gidin kendi fenerbahşe cumhuriyetinde kendi liginizi kurun, kumda oynayan çocuklar gibi kendi kendinize sevinirsiniz her sene

2- şampiyon olduğunuz için avrupya gideceksiniz. kendi cezanızı kendiniz kesiyorsunuz demektir. bakalım bu sene kime yenilip de komikleşeceksiniz.

keşke başarılı olsanız da ülkeye ouan getirseniz. hala galatasarayın ekmeğinden yeyip kupalara üst torbalardan giriyorsunuz. sizinki yemek yediği tabağa tükürmek oluyor. ama sizin için değil bu ülke futbolu için bari 1-2 puan getirinde çorbada tuzunuz olsun. hem bu arada inşallah 2. uefa kupası da türkiyeye gelmiş olur(hayal işte) insan umut etmeden yaşayamıyor değil mi?:bounce:

ama yine de bir galatasaraylı asaletiyle sizleri tebrik ediyorum :rendeer: . bir hafta boyunca fenerbahçeye hiç penaltı verilmiyor deyip de aynı hafta penaltı kazandığınız için de tebrik ediyorum :farao: . haa unutmadan, avrupaya gittiğinizde orada da şenes erzik var ve tanıdığım tek iyi fenerbahçeli o, selam söyleyin. belki size bir enişte bulur :bounce: :farao:
 
Katılım
5 Ağu 2006
Mesajlar
282
yürekçe;670374' Alıntı:
bir de pendik faciası var
avrupada bir köy takımına 7-0 yenilmesi var

bu arada bir arkadaş, bizlerin (elhamdüllilah cimbomluyum) federasyonda eniştemiz sayesinde şampiyon olduğumuzu yazısını okudum. ee de ki türkiyede var, UEFA kupasını kimin eniştesi verdi bize? devlet bile galatasaray'a yardım edecekken en çok figanı kim kopardı da yardım engellendi ve türkiye ligleri çöktü? siz bence türkiye şampiyonluk kupasını aldığınıza boşuna sevinmeyin, çünkü :

1- gidin kendi fenerbahşe cumhuriyetinde kendi liginizi kurun, kumda oynayan çocuklar gibi kendi kendinize sevinirsiniz her sene

2- şampiyon olduğunuz için avrupya gideceksiniz. kendi cezanızı kendiniz kesiyorsunuz demektir. bakalım bu sene kime yenilip de komikleşeceksiniz.

keşke başarılı olsanız da ülkeye ouan getirseniz. hala galatasarayın ekmeğinden yeyip kupalara üst torbalardan giriyorsunuz. sizinki yemek yediği tabağa tükürmek oluyor. ama sizin için değil bu ülke futbolu için bari 1-2 puan getirinde çorbada tuzunuz olsun. hem bu arada inşallah 2. uefa kupası da türkiyeye gelmiş olur(hayal işte) insan umut etmeden yaşayamıyor değil mi?:bounce:

ama yine de bir galatasaraylı asaletiyle sizleri tebrik ediyorum :rendeer: . bir hafta boyunca fenerbahçeye hiç penaltı verilmiyor deyip de aynı hafta penaltı kazandığınız için de tebrik ediyorum :farao: . haa unutmadan, avrupaya gittiğinizde orada da şenes erzik var ve tanıdığım tek iyi fenerbahçeli o, selam söyleyin. belki size bir enişte bulur :bounce: :farao:

1-Bizde Cumhuriyet mitingi gibi FB mitingi yapıcaz merak etme sen haluk ulusoysuza karşı
2-biz bu sen kime avrupada hangi takıma karşı komik duruma düştük az macında yenilmeden elendik diyese ... 2001-2002 sezonunda erzurum macını hatırlatayım sana
3-asıl komedi adnan polatınız ve gs-psv macınız mac 2-2 bitti aslında kendi taraftarınız kendini psv filelerine yuvarladı tam bi komedi :queen:
4-artık gs nin emegi felan yok son 5 yıl için torbalar belirleniyor gs bile bu sene kacıncı torbadan girdi hatırlatırım
5-FB bu sene 13 avrupa macına cıktı 13 macta 5g 5b 3m aldı
gs 8 maca cıktı 2 g 2 b 4m aldı yani fb puan almıdı dimi hala senin gözünde :farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eyl 2006
Mesajlar
164
şampiyon olduğunuz için avrupaya gideceksiniz. kendi cezanızı kendiniz kesiyorsunuz demektir. bakalım bu sene kime yenilip de komikleşeceksiniz.

tromsö gibi bi takıma yenilmeyeceğimiz kesin!!!

bu arada inşallah 2. uefa kupası da türkiyeye gelmiş olur(hayal işte) insan umut etmeden yaşayamıyor değil mi?:bounce:

Türkiye'ye 2. uefa kupası gelicekse bunu başarma ihtimalimiz sizden çok daha yüksek !!!

bir hafta boyunca fenerbahçeye hiç penaltı verilmiyor deyip de aynı hafta penaltı kazandığınız için de tebrik ediyorum :farao:

bu sezon fenerbahçe'nin bariz penaltıları çalınmadı (bunu ben değil, hakem ve spor yazarlarının çoğu söylüyor.)
ve aynı hafta dediğin o penaltı pozisyonu da bariz penaltıydı.o hafta tv de spor programlarını takip ettiysen, ahmet çakar (atv), cem papila (star), ömer üründül (trt-1) ve rıdvan dilmen (ntv) pozisyona direk penaltı dediler!!!!
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
anlamıyorum bu beşiktaş'lilari,galatasaray'lıları bu öfke neden tebrik etmek zorlarınamı gıdıyor 100 yıl şampiyonlugu tum fenerbahce camiyasına hayırlı ugurlu olsun ..........

BİR GÜN HERKES FENERBAHCELİ OLACAK
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
bir GALATASARAYLI olarak tüm fenerbahçe taraftarlarını kutluyorum:cherry:
 
Katılım
3 Eki 2005
Mesajlar
838
Gülüyorum...

18 takımlı ligde 17 takım birlikte fener şampiyon olmasın diye yırtındı..yanlarına fedarasyon ve MHK yıda aldılar ..nolduuuuuu ..100. yıl ve destan devam ediyo ...
aman fener olmasında GS olsun dedi geçen sene BJK lılar.. Kutsal ittifak ya o kadar büyükki ne kutsal ittifak tanıyo ne MHk ne TFF.. ya başka ne gibi engel koyabilirseniz onuda koyun ...
Bu şampiyonluk analarının sütü kadar helal ... şimdi sıra alisamiyende tur atmaya kaldı ...

bu akşam bu coşkuyu yaşayan tüm FB lilere sevgiler diliyorum ..teşekkür etmemiz gereken kişi Aziz Yıldırım..yıldıramadılar yıldıramıyacaklar...

Ben böyle birşeye inanılmasına cidden çok gülüyorum:mrgreen: ...aslında ağlanacak hale gülüyorum ama Fenerlileri bunun aksine ikna etmek imkansız, çünkü buna inanmak içlerini rahatlatıyor...
Fenerbahçe'ye Şampiyonlar Ligi'nde başarı:cat: , benim gibi Avrupa'da hangi Türk takımı olursa olsun destekleyen halkımıza da sabır diliyorum...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
637
Sonucta renklerine aşık olsakta bir spor.
Bu Sene biz Şampiyon olduk. Türkiyede dünyada Türk olarak yaşıyoruz.
Hepimiz motosikletciyiz. Boşverin eskiyi bırbırımıze dokundurmayı.:rendeer:

Saha da olan sahada kalıyor. İstemesekte küfürde ediliyor hakarette.
Eşim Beşiktaşlı, Eniştem Gs li , Enyakın arkadaşlarım Trabzonlu
Renk aşkının keyfini cıkartalım :wiinkk: Bunlar hayatı güzellikleri.:cat:
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
tum laflar bıryana fenerbehçe şampıyon takımımızı tebrık edıyoruzz:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
100.yılında şampiyon fenerbahce
hepimize hayırlı uğurlu olsun darısı 100.yılında olamayanların başına dıcem ama geçti artık geçtiiiiiiiiiii :)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
bizi çekemediler, yalan söylediler, iftira attılar
eniştelerini araya soktular, türlü dümenler çevirdiler
Youtube da bile bize demediklerini bırakmadılar

BİZ AĞZIMIZI AÇIP TEK KELİME ETMEDİK
FUTBOL DİLLE DEĞİL AYAKLA OYNANIR

VE SONUÇ
001.jpg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
FENERBAHÇENİN BÜYÜKLÜĞNÜ TARTIŞANLARDA AKIL ARAMAK BİRAZ TUHAF OLUR

 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
:flower: fenerbahçe sen çok yaşa canım feda olsun sana .....::coool::
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
fenerbahçeli olmak bir ayrıcalıktır he he :mrgreen: :rendeer:
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
bir GALATASARAYLI olarak tüm fenerbahçe taraftarlarını kutluyorum:cherry:

sanırım bu cimbomlu arkadaşdan alınması gerekn dersler var(hazmedemeyenlere ithafen........!) uzun lafın kısası ....hakedilmiş bi şampiyonluk fenerbahçe camiasını ve tüm fenerli dostlarımı kutlarım..
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Her zaman her yerde en büyük Fener. Şampiyon Fener!!! olleeeyyy beaaa. şampiyonuzzz..
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Fenerbahçenin 100. yıl şampiyonluğunu Kartal Yavruları olarak tebrik ederiz. Darısı 200e. Anca o zaman görürsünüz bi daha zaten :queen: :queen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
hele bi gidin avrupaya,cekin sifiri,bu topici ozel olarak hortlatcam ve yazi yazanlara teker teker ozelden mesaj cekerek okumalarini isteycem.eger okuyabileceklerse.
agzinizdan dusurmuyonuz diyosunuz uefa kupasini super kupayi,sizde 0'i almak yerine kupayi alin bir gun,o zaman sizde konusun,
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst