- Katılım
- 19 Tem 2008
- Mesajlar
- 918
abi bayıldım motoruna büyüklerim muhabbetınızı takip ediyom bana ornek oluyonuz ha 
kazasız belasız sürüşler samet. caddebostanda motoru değiştirmeyen bir tek eryilmaz kaldı. :queen:sıra sende![]()
uzun süredir hayalini kurduğunuz birşeye ulaşmak çok güzel bişi darıs tüm isteyenlerin başına
okancım caddebostanı hazırlayın 6 gün 6 gece şenlik var fakat bu ay çok içeri girdim onuda göz önünde bulunudursanız motora koycak benzim parası kalsın bari![]()