Sakaryalı Motocrosscuların eski gezi görüntüleri...

Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
11
21.jpg

22.jpg

18.jpg

19.jpg

20.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

2.jpg

1.jpg

3.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

13.jpg

6.jpg

12.jpg

24.jpg

23.jpg

4.jpg

11.jpg

5.jpg

10.jpg
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Paylaşım için teşekkürler.

Güzel fotoğraflar fakat eskiden çoğunluğun kask takmadığını gördük :)
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Selam arkadaşlar çok güzel gezi ve fotoğraflar yapmışsınız.
Ben de İstanbul'da yaşayan bir Sakarya'lı bir Motorcu olarak sizinle gurur duydum. İnşallah ileriki zamanlarda tanışma fırsatımız olur. Sağlıcakla kalın
Hayırlı sürüşler...
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
11
Selam arkadaşlar çok güzel gezi ve fotoğraflar yapmışsınız.
Ben de İstanbul'da yaşayan bir Sakarya'lı bir Motorcu olarak sizinle gurur duydum. İnşallah ileriki zamanlarda tanışma fırsatımız olur. Sağlıcakla kalın
Hayırlı sürüşler...

Sitemizi ziyaret edersen daha cabuk kaynaşma imkanı buluruz...Herzaman bekleriz...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst