Selam arkadaşlar çok güzel gezi ve fotoğraflar yapmışsınız.
Ben de İstanbul'da yaşayan bir Sakarya'lı bir Motorcu olarak sizinle gurur duydum. İnşallah ileriki zamanlarda tanışma fırsatımız olur. Sağlıcakla kalın
Hayırlı sürüşler...
Paylaşım için teşekkürler.
Güzel fotoğraflar fakat eskiden çoğunluğun kask takmadığını gördük![]()