[Sakarya - MT]

Katılım
30 Kas 2011
Mesajlar
311
6250 lira motorcu zaten veriyor, konyadan ve mardinden aradılar haber bekliyorum gelirseler alırlar. sağolasın inş kesene göre temiz bir motor bulursun ;) 1700 km de 5000 liraya satıyorlardı demiştin ya o motor daha iyi benimkinden zaten hem fiyat olarak hem km olarak ;))) yemeği gel ben sana ısmarlarım hendekte
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
6250 lira motorcu zaten veriyor, konyadan ve mardinden aradılar haber bekliyorum gelirseler alırlar. sağolasın inş kesene göre temiz bir motor bulursun ;) 1700 km de 5000 liraya satıyorlardı demiştin ya o motor daha iyi benimkinden zaten hem fiyat olarak hem km olarak ;))) yemeği gel ben sana ısmarlarım hendekte

İnşallah satarsın.
Temennin için teşekkür ederim. Evet o motor km ve görüntü olarak güzel duruyordu. Ancak izmirde çok uzak, ben o kadar yolu motor için gitmem.
2008 model hyosung 5000 TL buldum. Çizik dahi yok. Ancak yakıt ve forumda okuduğum sorunlar nedeni ile hyosung u eledim. ilerde inşallah böyle bir motor sahibi oluruz.
Honda CBF 150 de karar kıldım. Biz sana düşman değiliz. Motorcu birbirine düşman olmaz. Yolun ne zaman düşerse gel yemek ye, çayımızı iç. sohbet edelim.
Motoru alırsamda ben sana çaya gelirim. Önemli olan gönüller bir olsun. Kal sağlıcakla. Allah'a emanet ol.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
tolga geçen akşam poyrazlardaki etkinlikten hiç haberim yoktu:pale:
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Bizimde son anda oldu. Süprizdi. Her cumartesi olacakmış galiba.
Facebook da SakaMoto'dan takip edebilirsin.
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
ozdav%20(6).jpg


Yarın kampüste bahar şenliği kapsamında saat 13te çarşıda Bilgin Özkaynak motosiklet sergisi varmış. Amcamın da 38 tane motoru varmış; biz bir taneyi zor alıyoruz. Zenginin malı züğürdün çenesi olayı. :p
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Aaa biz 20:00 kadar çalışıyoruz. Kampüse belki çıkarızda. Sergi işi biraz zor. Bende para olsa bu adamın rekoru kırardım :D
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Facebokunu kapattığım için artık forumda buradayım. Birileri olursa buraya yazan haberleşiriz. :)
 
Katılım
18 Tem 2010
Mesajlar
641
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ve A.S. hocam :)
 
Katılım
8 Şub 2012
Mesajlar
16
Samet nerelerdesin aradığın sorduğun yok.Feyzullah gitti sende yok oldun.Bir ara görüşelim.
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
343
Sakarya Gençlik nerde diyenler www.sakamoto.tk adresinden takip edebilir katılabilirsiniz.hemen hemen her gün etkinliğimiz,her hafta sonu konaklamalı kamplarımız oluyor.
ayrıca etkinliklerden haberdar olmak isteyenler www.sakamotlar.tk sms sistemine kayıt olabilirler.
saygılar
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
Tolga sizi katıldıkta bı icraat yok...

Nasıl bir icraat yok. Her akşam toplanıp bir şeyler içiyoruz. geziyoruz.
Haftasonları sürekli bir yerlere gidiliyor. sms sistemine kayıt oldun mu ?
Arkadaşımızın yarın 17:00 düğünü var. Motor konvoyu yapacağız. Katılmak istersen seni de bekleriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst