Şaka

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
278
yaw bu kızlar ammada korkak :) gerçi bizimkiler canavar gibi inip vampir fln dinlemez kanını emer :cherry:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Türkiye'de olmuyo böyle şeyler,zaten olamazda.Vururlar o vampirleri:cherry:.

"cousinecruis",hocam senin link çok beter bişey:silent:.Kadını boşver eğer şakaya maruz kalan ben olsaydım ya ölürdüm yada o hayaletlerden birini götürürdüm.
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Rusyada biri posta kutusunun içinde canından olmuştu şaka niyetine ama...Bu şakaları bana yapsalar ekipten kimse sağ kurtulamazdı heralde...
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
bu kadarıda ayıp yaaa wallahi, cinayet sebebi arkadas markadas tanımam dalarım agız burun :)
 
Katılım
26 Eyl 2008
Mesajlar
168
Böle şakamı olur len manyamış millet başka eğlenceleri yokmu ki bunların motora binmek gibi :mrgreen:
 
Katılım
5 Mar 2009
Mesajlar
229
Kız Arabanın İçinde 3,5 Atıyor Ben Burda.Kızın Halini Gördükçe Bi an Onu Kendi Yerime Koydum. :) Zaten Videoyu İzlerken Saat Olmuş gece 2 Videonun Tam Ortasında Araba Farı Bizim Cama Yansıdı Ben Sandelyeden Sıçradım :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst