Sahibinden Klimalı Motosiklet

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yorumlardan biri çok komik ama...:mrgreen:

...................


Yorumlar

yanlış anlamalara ve kazalara maal olabilir :))
şu şekilde ; "anaaa ne sokmuş len bu ..çına" diyerekden merakla bakan bir türk otomobil sürücüsü zincirleme kazaya sebep olabilir ....

xenith | 02 Şubat 2010 15:05 |

........................
 
Katılım
19 May 2009
Mesajlar
229
eğer bu klima benzin harcayarak ısıtıyosa o zaman simgesel olarak o borunun kalınlığı artırılalı :queen:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Ama sağlığını koruyor ve rahatlatıyor :p :mrgreen: rahatlatıyor derken yanlış anlamayın ha :mrgreen:
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Ama sağlığını koruyor ve rahatlatıyor :p :mrgreen: rahatlatıyor derken yanlış anlamayın ha :mrgreen:

Rahatlama olacak tabii ki. Sıcak ve kalın bi hortum var içinde.

Yanlış anlaşılacak bişey olduğunu düşünmüyorum.

Aklıma çok şahane espriler geliyor ama uzaklaştırma alıcam diye bişey diyemiyorum. Kendi kendime gülüyorum. :D
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Kaliteli montlar zaten üşütmüyor ki. Hem kalkıp -20 dede motor kullanıcak halimiz yok. Benim file mont prohel air mesh bile içliğiyle -5 de üşütmüyor. Hortum falan olmaz sakat bir görüntü.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
953
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben sakıncalı buldum şahsen kendi adıma üst taraftan bi soguk almıyorum kaza anında bu kortumla oldugunuzu bi düşünün:mrgreen:
 
Katılım
21 Mar 2009
Mesajlar
864
valla bu hortum olayında çok fantazi çıkar millet olarak meyilliyiz bu işlere..:mrgreen:şahsen satamam ben bu aleti yaw ne dicen adama:mrgreen:bide üstüne para iste yok artık:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst