Sağnak yağmur sonrasıda,motorumdaki dengesizliği sebebi ne olabilir acaba ?

Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
17
GEÇEN HAFTA CBR250 MOTORUMLA CİDDİ SAĞNAK YAĞIŞ ALTINDA KALDIM,BİRÇOK SU BİRİKİNTİSİNDEN GEÇTİM ISLANMADIK YERİMİZ KALMADI.DÜN 1 HAFTA ÜZERİNE MOTORUMA ÇIKARDIĞIM ZAMAN MOTORUMDA DENGESİZLİK OLDUGUNU FARKETTİM.MOTOR BOŞTAYKEN İLERİ GERİ ZOR HAREKET EDİYOR(AĞARLAŞMIŞ GİBİ) SEYİR HALİNDEYKEN YİNE Bİ DENGESİZLİK SÖZ KONUSU NEREDEYSE MOTOR KULLANILAMAYACAK GİBİ.SİZCE MOTORUM NEDEN BU DURUMA GELMİŞTİR NE YAPMAM GEREKİR YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM.İYİ GÜNLER İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..
 
Katılım
31 Mar 2009
Mesajlar
3,303
tekerlek rulmanları çamurlu suyun sıçrayıp sonrasında kuruması sebebiyle pislenmiş olabilir bi güzelce yıkat sonrada zincir vs yağlayabiliceğin yerleri ağla benimde başıma gelmişti aynısı
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
fren balataların ıslandığı için şişmiş olabilir güneşte birkaç saat kalınca düzelir veya kullanınca ısındığından düzelmesi lazım
 
Katılım
16 Ağu 2013
Mesajlar
17
Çok teşekkürler tavsiyeleriniz için kısa zamanda uygulayacağım..
 
Katılım
1 Haz 2014
Mesajlar
411
bende yağmurlu havada gezdikten hemen sonra zinciri ve dişlileri yağlarım sonra yola devam
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst