Sağlığınızın kıymetini bilin Hoşcakalın

Katılım
23 Ocak 2017
Mesajlar
307
Adamlar kanseri bile yeniyor hocam doktorlarınki sadece bir öngörü kimin ne kadar yaşayacağını Allah bilir. Mutlu olmaya, stres yapmamaya bak, hayat her şeye rağmen yaşamaya değer... Allah başta sana olmak üzere hepimize şifalar ihsan eylesin.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Geçen gün biriyle tanıştım 10 sene yatalak yattım 17 tane ameliyat oldum hep halime şükrettim benden beterleri var dedim dedi. Hastalığını neydi bilmiyorum ama iyileşmesini haline şükretmeye ve iyileşme ümidini kaybetmemeye bağladı. Size de önce acil şifa diler. Halinize şükretmeyi ve iyileşme ümidinizi kaybetmemenizi tavsiye ederim.
 
Katılım
6 Ara 2012
Mesajlar
522
Allah şifa versin sizin videoları izliyordum 100uag incleme videonuzu izlemiştim mesela
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
146
Allah acil şifa versin. Arkadaşların dediği gibi moralinizi yüksek tutun gün doğmadan neler doğar.
 
Katılım
6 Eyl 2005
Mesajlar
2,546
Motosikleti
Honda Crf 250 L (2020), Honda Sh 125i
Allah şifa versin.
Ben inanıyorum ki, bu rahatsızlığı atlatacaksın inşallah.
 
Katılım
31 Ocak 2015
Mesajlar
272
Umarım en kısa zamanda sağlığınıza kavuşursunuz, geçmiş olsun acil şifalar dilerim.
 
Katılım
11 Ağu 2016
Mesajlar
313
Motosikleti
Yamaha XT600
Derdini veren Allah dermanınıda verir dostum tabi dısardan bunları demek kolay ama sen yinede iyi,güzel düşünmeye çalıs
 
Katılım
11 Ara 2008
Mesajlar
4,209
Hala doktorlara gittiğine göre ümüdin var ve bu iyi birşey. Geçmiş olsun. İyileşeceğine eminim.
 
Katılım
5 Eyl 2016
Mesajlar
210
Şifa gelsin veya gelmesin sen kendini ve herkesi sev kardeşim. O bizi kendimize getiriyor. Şifadan da ümidini kesme.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
1,207
insan ne diyeceğini bilemiyor. lakin diyeceğim şudurki ölüm her canlının tadacağı kaçınılmaz bir sondur (ve aynı zamanda başlangıçtır). 2 yıl az bir süre değil. pişmanlıklarınızı dile getirmişsiniz, en azından bundan sonrası için elinizden gelenin fazlasını yapmaya gayret edin. etrafınızdaki insanlara güzel izler bırakmaya çalışın. kimsenin size acımasına izin vermeyin. güçlü ve dirayetli olun. sonrası ALLAH'ın takdiri.

"Ey insanlar tedavi olun! Allah nerde (veya ne zaman) hastalık yaratmışsa tedavi de yaratmıştır öyleyse tedavi arayın."

"Ey Allah'ın kulları tedavi arayın. Zira Allah Teâlâ Hazretleri bir tanesi haric tedavisiz hastalık yaratmamıştır: İhtiyarlık -bir rivayette ölüm.-"
 

sdt

Katılım
13 Şub 2010
Mesajlar
270
Dert veren de O derman veren de.
Allah'tan hiç bir zaman ümit kesilmez.
Çaresi olmayan nice hastalıklar var günümüzde.
Ama inan bana kanserin bile ilacı MORAL ise eğer, bence sen de moralini yüksek tutmalısın.
Allah sana en hayırlısını nasip etsin. Bu da geçer inşallah.
 
Katılım
28 Haz 2015
Mesajlar
261
alan da veren de Allah'tır Allah şifanı versin İnşallah sağlığına kavuşursun
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Allah yâr ve yardımcın olsun. Eyvallah bir hastalık üzere sıkıntı içerisine girmişsin, üstelik ciddi bir rahatsızlığın olduğunu dile getiriyorsun. Bundan sonra yaşama ne kadar tutunacağın, eski sağlıklı günlerine dönmeyi ne kadar isteyeceğin çok önemli... Çünkü her hastalığın panzehri Moral ve İnançtır. Senden kendini bırakmadan sonuna kadar mücadele etmeni ve Allah a sığınmanı istiyorum. İnşallah bu durumdan kurtulacak ve aramızdaki yerine devam edeceksin...
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,850
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Çok geçmiş olsun.
Tıp biliminden umudunuzu kesmeyin diyeceğim ama işin içinde tabi ki bir de para var. Umarım maddi olarak da imkansızlık durumları yaşamazsınız da hastalığınızı yenersiniz.
 
Katılım
20 Nis 2017
Mesajlar
9
Allah şifa versin inşallah tez zamanda iyileşir hayallerini gerçekleştirirsin
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Çok geçmiş olsun. Allah en kısa sürede acil şifalar versin inşallah.
Diğer arkadaşlarında dediği gibi ümidini hiç bir zaman için kaybetme.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst