Sağ sürücü ayaklığı kırıldı en ucuz nasıl çözülür?

Katılım
28 Haz 2025
Mesajlar
39
Nk 250 motorumun sağ sürücü ayaklığı kırıldı resim ekliyorum takma yeri kırılmış sanırım bunu nasıl onarabiliriz yetkili servis bakar mı kaynakçı sanayide neye gitmeliyim yoksa illa sıfır mı almak lazım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Up up
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,850
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
yetkili servisin bakması lazım.
ama o peg dediğimiz ayaklıklar standart, yedek parça olarak bulup sanayide herhangi bir motosiklet tamircisinde yenisini taktırabilirsiniz.
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,261
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Yenisi 2.400 liraymış :oops:
Bir şey değil.
Ben de sürücü olarak sağ ayağımı kırdım üç senedir halâ tam olarak düzelmedi.
Yan sanayi bile olsa yedeğine seve seve 25 bin verirdim.

kamu yararına çalışma şeysi. Üstelik Hayabusa
chunffm.jpg


Beğenmezsen seç beğen al :https://www.hepsiburada.com/lnshop-motosiklet-ayak-destek-kitleri-xc-60006490-b24117
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,549
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Benim de orijinal pegler metaldi, ben zamanında titreşimden daha az etkileneyim diye Aliexpress'ten Nc için yapılmış kağuçuklu peg sipariş edip motoruma takmıştım, daha iyi olmuştu. Temu ya da Aliexpress'te aramanızı tavsiye ederim, çok uygun fiyatlı muadiller var.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Üçyüze beşyüze git uyan bir yan sanayisini al...
Honda da bile o para değildir yahu..
Neyniş o öyle ?
Bana titanyumdan mı yapmışlar sanki...
Islak ayva dalıyla dövecen bunları.
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

 
Katılım
16 Ara 2020
Mesajlar
129
Motosikleti
Bajaj D400
Bu nasıl fiyat cf için şaka mı. Dominar için aynısını 400 e aldım geçen hafta
 
Katılım
28 Haz 2025
Mesajlar
39
Yan sanayisini aldım çifti 800 tl zaten sadece ayağımı koyduğum için orjinal olmasına önem vermedim sol teki lazım olan varsa satıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ayrıca orjinalin Vidası ile yayı sağlam olduğu için yan sanayinin vidası ve yayını kullanmadım en azından kafa daha rahat zaten orjinalide çin malı yan sanayisi de 🤣
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst