- Konu Yazar
- #1
1980 doğumlu kendi halinde bir motorcuyum. Konuya nerden gireceğimi bilmiyorum.
Ama şunu söyliyim benim çocukluğumda hiç bisikletim olmadı. Babam bana bisiklet almadı ve şöyle söyledi. BEN AĞLAYACAĞIMA SEN AĞLA. ( Yani ben sana bisiklet almam çünkü başına bir şey gelmesinden korkarım dedi. ) Ama benim için o zamanlar kaldıramayacağım bir laftı. Neyse o dönem öyle geçti gitti. Aradan yıllar geçti ve ben evlendim. Dolayısı ile kendi özgür hayatıma geçtiğimi umarak direkt ilk motorumu aldım. Fakat babama nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum. Bir gün pat diye söyledim ve şöyle bir cevap aldım. DEMEK Kİ ÖNÜNE GEÇİLMİYORMUŞ ( O ne demek yahu... dedim içimden ) ÖN TEKER NERDEN GİDERSE ARKA TEKER ORADAN GİDİYORMUŞ dedi. Ben hala anlamamışken babam gençliğinde eskittiği motosikletleri anlatmaya başladı. Hayatımda yaşadığım tarif edilemez bir duygu biraz rahatlama, biraz gurur, birazda boşa geçen yıllardan ötürü kızgınlık...
Dediğim gibi sadece paylaşmak istedim.
Ama şunu söyliyim benim çocukluğumda hiç bisikletim olmadı. Babam bana bisiklet almadı ve şöyle söyledi. BEN AĞLAYACAĞIMA SEN AĞLA. ( Yani ben sana bisiklet almam çünkü başına bir şey gelmesinden korkarım dedi. ) Ama benim için o zamanlar kaldıramayacağım bir laftı. Neyse o dönem öyle geçti gitti. Aradan yıllar geçti ve ben evlendim. Dolayısı ile kendi özgür hayatıma geçtiğimi umarak direkt ilk motorumu aldım. Fakat babama nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum. Bir gün pat diye söyledim ve şöyle bir cevap aldım. DEMEK Kİ ÖNÜNE GEÇİLMİYORMUŞ ( O ne demek yahu... dedim içimden ) ÖN TEKER NERDEN GİDERSE ARKA TEKER ORADAN GİDİYORMUŞ dedi. Ben hala anlamamışken babam gençliğinde eskittiği motosikletleri anlatmaya başladı. Hayatımda yaşadığım tarif edilemez bir duygu biraz rahatlama, biraz gurur, birazda boşa geçen yıllardan ötürü kızgınlık...
Dediğim gibi sadece paylaşmak istedim.