Sadece paylaşmak istedim...!

Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
7
1980 doğumlu kendi halinde bir motorcuyum. Konuya nerden gireceğimi bilmiyorum.
Ama şunu söyliyim benim çocukluğumda hiç bisikletim olmadı. Babam bana bisiklet almadı ve şöyle söyledi. BEN AĞLAYACAĞIMA SEN AĞLA. ( Yani ben sana bisiklet almam çünkü başına bir şey gelmesinden korkarım dedi. ) Ama benim için o zamanlar kaldıramayacağım bir laftı. Neyse o dönem öyle geçti gitti. Aradan yıllar geçti ve ben evlendim. Dolayısı ile kendi özgür hayatıma geçtiğimi umarak direkt ilk motorumu aldım. Fakat babama nasıl söyleyeceğimi bilmiyordum. Bir gün pat diye söyledim ve şöyle bir cevap aldım. DEMEK Kİ ÖNÜNE GEÇİLMİYORMUŞ ( O ne demek yahu... dedim içimden ) ÖN TEKER NERDEN GİDERSE ARKA TEKER ORADAN GİDİYORMUŞ dedi. Ben hala anlamamışken babam gençliğinde eskittiği motosikletleri anlatmaya başladı. Hayatımda yaşadığım tarif edilemez bir duygu biraz rahatlama, biraz gurur, birazda boşa geçen yıllardan ötürü kızgınlık...

Dediğim gibi sadece paylaşmak istedim.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
381
Peki babanız motoru ne sebeple bırakmış? belkide kötü bi kaza geçirmiştir o yüzden sizi uzak tutmak istemiştir..
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
309
hep aynı laf ben ağlayacağıma sen ağla..her defasında da sanki dünya üzerinde ilk defa söyleniyormuş gibi özel vurgularla söylemezler mi :)
 
Katılım
16 Ağu 2007
Mesajlar
251
Valla benzer durumdayım.1977 liyim Eşimden gizli aldım arkadaşından duydu, Annem Babam kimden duyar bilmem :) Gerçi babam gençliğinde İzmirde motor

kullanmış ama şimdi bana biraz da annemin tesiriyle alma diyordu.Ben her şeyin bir zamanı olduğuna inanırım. 60-70 bin km otomobil tecrübemin trafikte faydalı

olacağını düşünüyorum mesela.Yaşın ve sorumluluklarımın farkında olarak kullanmaya çalışıyorum.Belki daha önce kullanmaya başlasaydım çok daha farklı olabilirdi

bilmiyorum. İçimde duran bu sevda bir gün ama bir gün mutlaka derken niye bekeyeyim diye aldım motoru. Allah kötü yazılar yazmamış olsun. İnsanın başına illa

motorda birşey gelecek diye bir şey yok bunun çok çeşitleri var :wiinkk:
 
Katılım
13 Ara 2008
Mesajlar
7
Bababm eski insan ekonomi ve şartlar onu şu anki durumuna sürüklemiş ama benim zarar görmemi istememiş fakat önüne geçilmiyor yaşanacak olan yine yaşanıyor kader kısacası
 
Katılım
24 May 2011
Mesajlar
2,010
genel bir senaryo ama tabii insanın kendisi yaşayınca sanki evrenin hiç bir yerinde olmayan birşeyle karşılaşmış gibi oluyor neyse ki hayallerinizi gerçekleştirmişsiniz kazasız belasız kullanmanız dileği ile :)
 
Katılım
14 Ağu 2010
Mesajlar
2,051
Bu ülkede insanlar kaldırımda yürürken ölüyor motosiklet tehlikeli olsa ne olur.Ölüm geldimi her türlü gelir.Tehlikeli diye birşey yapmayalım bu hayatta o zaman.
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
"motorcu bir babanın oğluyum... benim oğlumda motorcu olacaktır..." al benden de o kadar :king:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst