- Katılım
- 11 Mar 2015
- Mesajlar
- 2,412
Egzama ilaçları çoğu zaman belli bir süre işe yaratıp sonra hiç bir işe yaramıyorlar. Ketoral'ı ilk kullandığımda 1 hafta çok iyi geldi sonra hiç bir işe yaramadı. Kullandığım çoğu ilaç da aynı şekilde.
Kişiden kişeye değişkenlik gösterebilir şampuanı kullanırken farklı bir ilaç kullanıyormuydunız peki bazen bir başka ilaç diğerinin etkisini yok edebiliyor bende işe yaradı hatta kopüğünüde vucudumun omuz bölgesindeki sivilcelerede sürdüm onlardada iyileşme meydana geldi enazından bende işe yaradı 3 ay kadar oluyor 1 aydır kullanmıyorum Ne kepek var nede başka birşey