Sachs Madass 125

Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
Fuar fotoğrafları arasında görünce dikkatimi çekti. biraz internette araştırınca İngiltere internet sitesini buldum.

MadAss_1440x900.jpg


pic2L-390.jpg


Sachs_MadAss_Off_Seite_540x303_Web-461x254.jpg


Teknik veriler:

madasswi9.jpg


50 ve 125 cc. iki versiyonu var. 4 zamanlı 125cc. versiyonu 105 kg. ağırlığında, 4 vitesli. 6kw. gücünde ( galiba 8 beygir ediyor). Ön ve arka disk fren. Maksimum hız olarak 56 mph( yaklaşık 90 km/s).

İngiltere satış fiyatı 1500 sterlin. CBR125in İngiltere satış fiyatı 2700sterlin. Çok mantıklı olmasada burdan oranlayarak Türkiye için yaklaşık 3050 YTL fiyat buldum.

Kaynak : http://www.sachsmotorcycles.co.uk/madass.html
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
Satılıyor mu, yoksa sadece sergileniyor mu? Satılıyorsa fiyatı nedir?

İnternet sitesinden Sachs'ın Alman markası olduğunu öğrendim. 1886 yılında Nuremberg, Almanya'da kurulmuş.
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Bu resimleri dün çektim bunlarla ilgili topic açtım ama silmişler

Artık Bundan böyle motosiklet modasını Mondialler belirliyor



By harbiturk

By harbiturk
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Elinize sağlık valla, fuarın en güzel iki modeli için başlık açılmış.:cat:
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Sen daha scoter görmedin resmini çekmemişim onun için koymadım harika bir alet markasınıda hatırlamıyorum ama akşama koyarım resmi
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
Satılıyor mu, yoksa sadece sergileniyor mu? Satılıyorsa fiyatı nedir?
İnternet sitesinden Sachs'ın Alman markası olduğunu öğrendim. 1886 yılında Nuremberg, Almanya'da kurulmuş.

Bize dediklerine göre henüz satışı yok.Fuardan sonra belli olacakmış fiyatı da satışı da.
Motosikletler 18'inde gelmiş, geldiği gibi fuara konulmuş ,daha ordaki yetkililerin de pek bir bilgisi yoktu .Çinde yapılan Alman markası dediler , oradaki fiyatı için de 1.300 euro demişlerdi yanlış hatırlamıyorsam.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
Bize dediklerine göre henüz satışı yok.Fuardan sonra belli olacakmış fiyatı da satışı da.
Motosikletler 18'inde gelmiş, geldiği gibi fuara konulmuş ,daha ordaki yetkililerin de pek bir bilgisi yoktu .Çinde yapılan Alman markası dediler , oradaki fiyatı için de 1.300 euro demişlerdi yanlış hatırlamıyorsam.

Bilgiler için teşekkürler. Türkiye'ye gelmeme ihtimali var mı? Kesin gelecek mi acaba?
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Vay be sacslar hala üretiliyor mu :)
Yoksa bu sacslarda çinlilerin kopyaladıklarında mı
5-6 yıl önce konuşuyorduk sacsları dükkanda :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Super Moto modeli hakkında bilgi yokmu yaw....? Bayağı hoş model..Fiyat falan sormadınız mı?.... :silent:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Honda Monkey'e benziyor..

Daha çok mobylette.:)
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
458
Fuarda daha fazla bilgi edinebilen oldu mu acaba? Fiyat, ne zaman gelecek?

Milliyet'teki fuar fotoğralarından:

21.jpg
 
Katılım
22 Ocak 2007
Mesajlar
44
gelirse :) cok buyuk bi supriz olur X-road ingilteredeki satış fiyatı 2.499 sterlin fiyatı var..

Cbr 125de 2.700 sterline yakın satlıyor ingilterede.. cbr 125 fiyatına yakın bi moto olur bu X-road Tr'ye gelirse tabii.. fuara gelirler Tr gelmez bu motolar gelse ah gelse..
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
24980_0_1_4_roadster%20650_Image%20credits%20-%20Sachs.jpg


Yaa bu Mz 251'in kopyası göstergeler bile aynı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst