sabahları zor çalışıyor jikle işe yaramıyor

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
2000 de cup motorum var ve bazı sabahlar çalıştırıyorum gazı bırakınça hemen istop ediyor bazende hava soğuk olsa bile tek marşta alıyor saat gibi sayıyor ama ilk başta gaz yemiyor gazı yarım a kadar aniden açınca boğuluyor bazen ışıklarda durunca 1 viteste kalkarkende bi an boğulup tekrar toparlıyor bunun sebebi nedir birde motor soğokken bile jikleyi açınca motor istop ediyor
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
1,349
2000 de cup motorum var ve bazı sabahlar çalıştırıyorum gazı bırakınça hemen istop ediyor bazende hava soğuk olsa bile tek marşta alıyor saat gibi sayıyor ama ilk başta gaz yemiyor gazı yarım a kadar aniden açınca boğuluyor bazen ışıklarda durunca 1 viteste kalkarkende bi an boğulup tekrar toparlıyor bunun sebebi nedir birde motor soğokken bile jikleyi açınca motor istop ediyor
cup un markası ne ? yuki mi?
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Hava filtresi biraz tıkalı olabilir, direk hava ayarı yaptırman gerekiyordur. Büyük ihtimalle bu sebepler ile alakalı. Benzer sorunu bende yaşıyorum, seninki kadar olmasa da. 7~8 km yol gitmeme rağmen yavaşlarken debriyajı sıktığımda arasıra istop ediyor kerata. Kırmızı ışık kalkışlarında da, özellikle yeni çalıştırdıysam motoru, hava güzel bile olsa istop edebiliyor. Ne ustaya götürmeye ne de kendim bakmaya fırsatım olmadı doğrusu...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst