Sabahcılar Buraya :)

Katılım
20 May 2010
Mesajlar
46
Forumda Sabahcı mekanı yoktu bu eksiği gidereyim dedim :) sabahlayan kimler var bi görelim ???
 
Katılım
20 May 2010
Mesajlar
46
Acaip canım sıkıldı, 101 de de şansım yaver gitmedi, sahibinden.com da hep aynı motorları görmekten bıktım :) hadi 4lüyü tamamlayamlımda bi okey yapalım :)
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
Valla hocam :D ben yatıyorum yarın denize gitmeyi planlıyoruzz hadi iyi geceler :mrgreen:
 
Katılım
20 May 2010
Mesajlar
46
Sende yalan oldun Şenonar :)
Yokmu gözü kara sabahcı motorcular :)))
 
Katılım
23 Haz 2009
Mesajlar
383
Yarın cirit yarışı ve off-road gösterisi var. Ben de yatıyorum. Başka zamana :p
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Sitede ne kadar çoğalmış yeni yüzler... Gidin yatın birader işiniz gücünüz yokmu alla alla :p
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
165
öğrenciyim.yarın proje teslim gunum.bense gezdım tozdum vs.şimdi yanmaktayım.sabahlamak care olucaksa,bunu denemekte fayda var :D
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
3,690
ah bu senelik izin insan çalışmayınca uykusu bile gelmiyor :p bak motor resimlerine dur işin yoksa :p bir dahakine 1 hafta çıkıcagım senelik izine yoksa daha çok yoruluyorum dolaşmaktan :p
 
Katılım
20 May 2010
Mesajlar
46
Deathan arkadaşım
allah mekanlarını cennet etsin ve ailelerine sabırlar versin, ne diyelim kardeş bu ülke var oldukca bu olaylar herzaman olacak kardeşlerimiz abilerimiz, kiminin evladı kiminin eşi can verecek şehit olacak, ve maalesef bu olaylar hiçbir zaman bitmeyecek

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:17 ----------

Arjantinli , arjantini severdim ama bu son tavırlarından sonra harbiden uyuz oldum arjantine
 
Katılım
20 May 2010
Mesajlar
46
klavyeyi hor kullanırsan olacağı buydu dostum, klavyene biraz şefkat göster bence :))
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
bi sabahcıda benim :) günaydınlar herkeze .. 7 de mesai biter motoruma atlarım evin yolunu tutarım :) direksiyonda uyuya kalmasam bari :p :queen:
 
Katılım
20 May 2010
Mesajlar
46
rüzgarı yedikce açılırsın kardeş :) gece gece ne işi hayırdır
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
hastanede calışıyorum nöbetteydim 27 dakika sonra mesai bitiyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst