sabah sabah uçtum

Katılım
14 Nis 2013
Mesajlar
6
Arkadaşlar öncelikle ALLAH hekesi kazadan beladan korusun

bir sabah işe geç kaldım ve motoruma atladım işe doğru giderken belki bileniniz vardır akdeniz caddesinden oğuzhana geçen vatan caddesi üzerinde ışıklar var tam 1.5 dakika bekletir en uzun ışık ve 12 saniye yeşil yanar trafik varsa güzelce yolumda gidim diyorsanız 15 dakikadan aşağı geçemezsiniz

bundan 1 veya 1.5 ay kadar önce bu soğuklarda bir sabah giderken hava güneşli istanbul bu ya havasına parasına vs. güven olmaz derler hava miss yerler kup kuru tam akdenizin tepesinden iniyorrum acelemde var işe 20 dakika geç kalmışımtepeden bir baktım kırmızı tek rakam kaptırdım yeşil 3 5 saniye kala geçtim yollar bomboş sabah sabah in cin top oynuyor o yüzden kaptırdım ve vatandan oğuzhan caddesi rampasına yolların verdiği boşluğun da güveniyle gidiyorum yani aşağıdan tepedeki ışığa kadar yolda 1 araba yok tam 1 refüjün yanında geçmeme bende diyim 5 siz diyin 10 mt var oda ne solda park etmiş bir araba ben yol boş diye kaptırmış gelirken bir anda sağ park yerinden önüme yasak refüjden kendi yolundan gelen araba yerine karşı tarafa geçeceği için yukarı bakarak bir kırdı ve kaldı benim onu görüp vurmam ile arada 2 bilemedin 3 saniye geçti motorla arabanın arka sol kapısının çamurluk ile kapı hizasına bir vuruşum vardıki fenaaaa motor olduğu yere yan yattı bir baktım altımda motor yok bir baktım uçuyorum

o an dedim allahım sana geliyorum açın yolları maalesef uçuşum kısa sürdü ve arabanın üst tarafına bilmiyorum tama olarak neresine bir koydum kafayı pat bende motorun yattığı yere düştüm tam üstüne tabii motor düşünce direksiyon yan dönmüş sağ kol kazıklı voyvoda hesabı dimdik duruyor baldırım oraya vurmuş olacakki kalkınca hafif bir ağrı hissettim

tabii adam şokta ben yerde kalktım ayağa kendime üzülmüyorum motorun ön grenajı ve farı tutan vida yerleri kırılmış motorun gözü patlamış gibi far sarkıyor ona bakıyorum adam diyor bir şeyin varmı yok diyorumda motor gitti adam diyor boşver motoru hastaneye gidelimmi diye bir teklif sunuyor tabii ben sıcak bakmıyorum gerek yok diyorum

bu işin sonunda kim hatalı kim hatsız ve ne oldu diyorsanız allaha şükür turp gibiyim hiçbir şeyim yoktu burnum bile kanamdan üstümdeki koruyucu elbise ve kaskım sayesinde atlattım adam ise yasak dönüş olan yerde sinyal vermeden ve park yerinden kazaya sebebiyet verdiği için suçlu ben ise vurduğum için sadece %8.1 suçluyum o gün bugündür her refüje acıda olsa dikkat ederim

mümkün olduğunca abartmadan ve birazda espiritüel anlatmaya çalıştım umarım sıkmamışımdır

motoru uzun süre kullanıyorsanız hareket eden aracın sezgileriniz sayesinde neler yapabileceğini tahmin edebilirsiniz ve ona göre gaz fren debraj ayarlaması yapabilirsiniz ama park etmiş bir aracın ne yapacağını kestirmek imkansızdır

inşaallah motor kullanan arkadaşlar bir nebzede olsa katkım olmuştur

herkese kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
15 Şub 2013
Mesajlar
935
Çok geçmiş olsun usta. Allah tekrarını göstermesin.

Bir şey sormak istiyorum o "uçuyoruum" hissi oluyo mu hakikaten?
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
244
Öncelikle geçmiş olsun, Allah bir daha göstermesin... Trafikte en tehlikeli saatler, hiç kimsenin olmadığını düşündüğümüz saatler ve boş yollardır, dolayısıyla o yolu kullanan herkes, yol boş diye hızlı bir
şekil de gittiği zaman bu tür kazalar kaçınılmaz oluyor... Onun için daima dikkatli olmak gerekir...
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
şimdi aklıma 2 anlatım geldi....

önce şunu anlatayım;

* YOL SİZE BOŞSA, BİR BAŞKASI İÇİN DE BOŞ GÖRÜNÜR * ( AMA SADECE GÖRÜNÜR, GERÇEKTE NASILDIR? )

bir de fıkra ile bağlayalım olayı;

bizim türklerden biri almanyadaki abisini ziyarete gider.
arabayla dolaşmaya çıkarlar.
kavşağa vardıklarında kırmızı yanıyordur, abisi "bişey olmaz" deyip geçer
sonraki pek çok kavşakta filan hep kırmızı yandıkça bizim türk alamanyalı abi "bişey olmaz" deyip geçer.
sonra bir kavşağa varırlar;
yollar bomboş ve yeşil yanıyor.
abisi panikle fren yapar...
"yahu geçsene abi, sabahtan beri kırmızıda geçtin şimdi yeşilde durdun? "
adam soğukkanlılıkla cevap verir;
ya kırmızı yanan taratan bir Türk gelirse?

yaa, geçmiş olsun :)
trafik tutanağı ve masrafları ne yaptınız, onu anlatmamışsın.
 
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
148
geçmiş olsun benim istanbuldaki ev de orada. o güzergah çok saçma bir yol sağa ve sol yola bağlantı yapmış akıllı mühendis arkadaş o da yetmemiş sağlı sollu iki yolla refüjü yine kesmiş. ışıklandırma falan var ama tam bir curcuna. hafifte viraj var o anda sağdan mı bir şey çıkacak soldan mı diye düşünerek geçiyorsun.
m4bgw.jpg


konu ile tezat dursa da bir fıkra da benden olsun;
Trafik Canavarı
İki adam ölür ve cennetin kapısına gelirler. Cennetin kapısında sorgu meleği ve diğer görevliler beklemektedir. Sorgu meleği ilk adama sorar:- Hayatta iken ne iş yapardın?- İmamdım, ömrümü Allah yoluna verdim, her gün dua ettim, insanlara yardım ettim, harama el uzatmadım, vaazlar verdim.- Çok iyi. İmam Efendiyi cennetin kıyısında bir yere yerleştirin.İkinci adama sorar:- Sen ne iş yapardın?- İstanbul'da taksi şoförüydüm.- Çok iyi, beyefendiyi cennetin baş köşesine yerleştirin.İmam bunu duyunca öfkelenir:- Olamaz! Bu işte bir yanlışlık olmalı. Nasıl oluyor da benim gibi ömrümü Allah'a adamış bir insana cennetin kıyısında bir yer gösterirken, bir taksi şoförünü baş köşeye yerleştiriyorsunuz?Melek gülerek:- Bak oğlum, sen vaaz verirken herkes uyuyordu, bu adam araba kullanırken herkes dua ediyordu!
 
Katılım
14 Nis 2013
Mesajlar
6
Çok geçmiş olsun usta. Allah tekrarını göstermesin.

Bir şey sormak istiyorum o "uçuyoruum" hissi oluyo mu hakikaten?

hemde nasıl aslında saliseler arasında uçtum arabaya ama bana sanki havada böle bayaa kalmış gibi geldi saliseler arasında acaba nereye vurcam nasıl ölcem hayat bu kadarmış gibi hızlı bir şekilde kafanın içinde dönüyor + kazadan sonra ben hemen kalktım sandım ama adamın dediğine göre ben bir kaç saniye ölece yerde kalmışım adam öldüm sanmış :D

kazadan sonra ben haklıydım ama motoru yeni almıştım ve daha üstüme almadığım için sigortada yaptırmamıştım ve önceki arkadaşta motoru yatırmış onunda sigortası bitmiş

o yüzden önce adamlar beni sigorta ile vurmaya kalktı ve arabalarını %100 haksız olduğu halde bana yaptırmaya kalktı ve sigortamı yaptırdığım için ileriki bir tarihe atıp beni haksız göstermek isteediler ve üstüne bana 350 tl lik masrafımın yanında 50 tl rüşvet teklif ettiler daha ne hikayelerle geldiler ama haksız kazanç sağlamamak ve bunlara prim vermemk için hiç birini kabul etmedim ve mahkemeye verin yıllarca gider gelirsiniz dedim gidiş o gidiş adamları bir daha görmedim :D

eğer bir sigortam olsaydı motoru komple onlara yaptırmakla kalmaz çizilen kaskımı elbisemi vs. hepsini onlara ödettirmesini bilirdim ama ihale bende patladı sağlık olsun cana gelmesin mala gelsin
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst