Sabah bakkala ekmek almaya diye çıkıp gezmek :))

Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Sabah kalktım kahvaltı edicem ekmek yok,giydim üstümü atladım motora bastım gaza birde baktım ballıca yolundayım:p Saldım aşağıya motoru
10367715_10203843606518610_4355404458661697721_n.jpg


İlerde baktım hareket var asıldım frene rahat 1 metre boyunda yılan,hemen aldım resmini :)
10262196_10203843617558886_3715761521909607323_n.jpg


Onu yolun kenarına yolcu edip devam ettim ama misafirlerin arkası kesilmiyor :)) Bu hayvanda yolun ortasında denk geldi,arkamdan araba geliyordu hemen önünü kesip kenara aldım.
10383581_10203843634399307_7985779326781087379_n.jpg


Ballıcaya girdim arka tarafında patika yola girdim bi su içeyim
10304873_10203843688720665_2457800381101507697_n.jpg


İlerde dere :queen: gözüm kesmedi karşıya geçmeyi zaten batak değildi ama ne olur ne olmaz :) biraz oturup geri döndüm,zira ekmek geldi aklıma annem bekler elinde oklavayla :mrgreen:
10406547_10203843666200102_4840975789838608471_n.jpg

10351831_10203843665080074_3655878234472480478_n.jpg

10325291_10203843670400207_895944751820034723_n.jpg



Birde Tezek selfie alayım gider ayak :queen::queen::queen:
1014336_10203843719041423_5567387743578929144_n.jpg


Haftasonu yine gidicem gelen olursa takılırız.:king:
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
Bakkala diye çıkıp bir daha gelmeyesi olanlardansın :) guzel olmuş
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
1,610
Neresi bu ballıca ikidir görüyorum nerde olduğunu bilmiyorum.

Bu arada güzel gezi olmuş. Ancak hayvanseverliğini ayrı güzel. Tebrikler. :thumleft:


"KAZASIZ SÜRÜŞLER"
 
İzmir İl Temsilcisi
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
2,523
Dostum hayvan severlıgını taktır edıyorum cogu ınsan yılan gordugunda ezmeye calısır.

Kamplumbaga ıle ılgılı bır anımı anlatayım.

Izmır spıl dagına motorumla cıkarken bırgun yerde kaplumbaga gordum. gıdecegı yon bellıydı yolun karsısına gecmek ıstıyor.

Elımle kaldırdım bırazda tırnaklarından urktum fakat yınede kaldırıp yolun karsısına gecırdım.

Eldıvenlerımı ve kaskımı gıyıp motoru calıstırıp yola devam edıcektımkı oda nee.. Bu sefer dıger tarafa gecmek ıstıyor. :)

Yanı adam ılla kendı cabasıyla gecıcek :)

Selam verdım ve yoluma devam ettım:cat:

Bu arada fotolara tam kendımı kaptırmıstım fotograflar son buldu. Daha uzun bır gezı beklıyoruz senden :rendeer:
 
Katılım
24 Tem 2012
Mesajlar
1,315
Enteresan, bir o kadar da güzel bir kaçamak gezi olmuş.

Far koruma demirini ne zaman ve nereden aldınız acaba?
 
Katılım
18 Eki 2013
Mesajlar
1,279
Neresi bu ballıca ikidir görüyorum nerde olduğunu bilmiyorum.

Bu arada güzel gezi olmuş. Ancak hayvanseverliğini ayrı güzel. Tebrikler. :thumleft:


"KAZASIZ SÜRÜŞLER"

Haritada göstereyim,şehre çok yakın
7271incif659425.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:10 ----------

Enteresan, bir o kadar da güzel bir kaçamak gezi olmuş.

Far koruma demirini ne zaman ve nereden aldınız acaba?

1 yıl evvel motoru resimlerde görüldüğü gibi aldım sahibinden.Artık eski sahibi nerden aldı bilmiyorum :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:13 ----------

Dostum hayvan severlıgını taktır edıyorum cogu ınsan yılan gordugunda ezmeye calısır.

Kamplumbaga ıle ılgılı bır anımı anlatayım.

Izmır spıl dagına motorumla cıkarken bırgun yerde kaplumbaga gordum. gıdecegı yon bellıydı yolun karsısına gecmek ıstıyor.

Elımle kaldırdım bırazda tırnaklarından urktum fakat yınede kaldırıp yolun karsısına gecırdım.

Eldıvenlerımı ve kaskımı gıyıp motoru calıstırıp yola devam edıcektımkı oda nee.. Bu sefer dıger tarafa gecmek ıstıyor. :)

Yanı adam ılla kendı cabasıyla gecıcek :)

Selam verdım ve yoluma devam ettım:cat:

Bu arada fotolara tam kendımı kaptırmıstım fotograflar son buldu. Daha uzun bır gezı beklıyoruz senden :rendeer:

Zaman azlığından dolayı böyle oldu ama daha sonra ağvaya kadar detaylı bir gezi yapmayı düşünüyorum. Sabah erken vakitte yollar hayvanat bahçesi gibi oluyor,bu gezimde keklik tavşan da gördüm ama resim alana kadar kaçıp gittiler :))
 
Katılım
28 Ağu 2013
Mesajlar
30
Güzel kaçamak olmuş paylaşım için teşekkürler hayvan severliğin ayrı güzel neyi merak ediyorum ben eve gidince aney oklavayla bekliyormuydu? :cherry:
 
Katılım
11 Mar 2014
Mesajlar
128
hiç yakıştırmadım beni çağırmadın tamer :D:D (iste idim bugun.) güzel resımler
 
Katılım
11 Mar 2012
Mesajlar
1,572
işte insan bazen aynen böyle oluyor,evden çıkıyorsun kısa mesafeli bir yere,sonra bir bakmışsınız ben nereye gelmişim,aynen bu gezi gibi benimde oluyor şurayada gideyim ,burayada gideyim derken insanın içerisindeki merak alıp gidiyor işte,güzel motor,harika bir doğa iyi bir anlatım ,emeğine sağlık kardeş teşekkürler...
 
Katılım
17 May 2014
Mesajlar
15
güzel bir gezi olmuş paylaştığın fotoğraflar güzel sonuncu pek bir sevimli gelmedi :cherry:
 

MCV

Katılım
14 May 2014
Mesajlar
928
Neye niyet neye kısmet.Güzel bir gezi olmuş.
Paylaşım için teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst