- Katılım
- 14 Haz 2006
- Mesajlar
- 2
- Konu Yazar
- #1
ARKAÜDAŞLAR ÖNCELİKLE MERHABALAR BENMDE SİZLER GİBİ BİR MOTOSİKLET SEVDALISI OLARAK SİTEYE ÜYE OLMUŞ DURUMDAYIM HERKESE HOŞ SOHBETLER :silent:
:cyclopsan :mrgreen:
BEN SİTEYE İST'denkatılıyorum önceleri copper kullanıyordum şimdi HYOSUNG 650-R KULLANIYORM.
BEN SİTEYE İST'denkatılıyorum önceleri copper kullanıyordum şimdi HYOSUNG 650-R KULLANIYORM.
Son düzenleme: