S2 den H4 nasıl olur.

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Mecburiyet insana neler yaptırıyor görün istedim :) Ben yaptım oldu çalışmasıdır ...

akşam motorla çıkmam lazım ama far ampülü patlak elde ampul var ama S2 tip benim ihtiyacım h4 sonuç resimlerde :)
Olmaz olmaz demeyin , olmaz ; olmaz :p ne demek bu yaw...
img20120507210659.jpg

img20120507210717797x60.jpg

img20120507210739797x60.jpg

img20120507210831452x60.jpg

img20120507210840452x60.jpg

img20120507211005452x60.jpg

img20120507211823797x60.jpg

img20120507211845797x60.jpg
 
Katılım
1 Ağu 2011
Mesajlar
504
Anormal bir durum göremedim :) Zaten bu yaptığın normal birşey arkadaşım.
Not: Ben elektronikçiyim. Başarılı :)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Anormal bir durum göremedim :) Zaten bu yaptığın normal birşey arkadaşım.
Not: Ben elektronikçiyim. Başarılı :)

Sana normal tabi :) bende ilk kendim yaptım sanıyordum tüüh :p İşimi gördü hatta bu şekilde devam sorun yok

Daha değişik olarak fren balatasından arka amortisör yapmayı düşünüyorum etkileyici olurmu :)
 
Katılım
22 Tem 2006
Mesajlar
2,022
bende tam tersini düşünüyorum. far tasına taka bileceğim bir aparat arıyorum denk gelirse değiştireceğim. bu arada çalışman güzel olmuş.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Tamam güzel yapmışsın eline sağlık da, anlatsaydın keşke biraz. Ne nedir, neyi taktın söktün, neye dikkat etmemiz gerekiyor. S2, H4 farkları neler... gibi ;)
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Herseyi döyletten beklemeyin yaw, gogülü diye bisey var :p
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
iyi de h4 ve s2'nin odağı farklı, aydınlatma hiç yoktan iyidir ancak umarım osram ya da narva bi H4 alıp o geçici düzenin yerine takarsın :) ben olsam onunla uğraşacağıma (şayet cebimde para varsa, malum öğrenciyim) 15 lira verip h4 alırdım.

not: bunu burada paylaşman güzel, eline sağlık :) özellikle "ben yaptım oldu" mesajı naif ve düşündürücü, ama yine de mesajın gerekli kesim tarafıından algınacağını ne yazık ki sanmıyorum.. :cat:
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Arkadaşlar gecenin bir vakti nöbetçi parçacı vardıda bizmi almadık h4 ü :)
Bu sadece gece yola çıkabilmem için yapıldı. Işıksız yola çıkmaktan herşey daha iyidir. Geçen gecede krossla ormanda kalmıştık. Ön çamurluğa led el feneri bağlayıp eve geldim. :)
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
h4ün demirini lambanın demir dibine daha yakın lehimleseydin lamba daha önde olacağından odak noktası daha doğru olurdu.

ben de tam tersi, s2yi h4e çevirirken böyle yapmıştım ve odağı ayarlamadığımda 3 metreye 1 metre aydınlanma sağlarken lamba odağını ayarladıktan sonra normal şekilde aydınlatmaya başlamıştı.
 
Katılım
18 Eki 2008
Mesajlar
2,823
yav amma acayüp adamsın :mrgreen: şaka şaka. olayı gün içinde olmuş gibi algıladım, benim hatam. Yaratıcılığından dolayı tebrik ederim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst