Ş.Urfa'da motosiklet kazası malesef 2 ölü...

Katılım
5 Eyl 2007
Mesajlar
184
evet arkadaşlar olay cuma akşamı yaşandı Ş.Urfa'nın bi köyünden merkeze doğru mobiletle yola çıkan 2 kişinin benzini bitiyor ve ''karanlık yolda'' mobiletin kayışını çıkarıp bisiklet gibi binerek ''yolun kendilerine göre sol tarafından'' devam adiyor çalışmakta olduğum şirketin ilçe dağıtımından dönen bir kamyonda onları farketmeyerek çarpıyor malesef biri olay yerinde diğeri hastaneye kaldırılırken yolda hayatını kaybediyor. şoförümüz halen cezaevinde psikolojisini düşünmek bile istemiyorum... ALLAH yakınlarına sabır versin....
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
Cehalet mi dersin, İhmalkarlıkmı? insan hayatı bukadar ucuz olmamalı, Allah rahmet eylesin her ikisinede.
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Tamamen aynı kaza 10 gün önce Bergama'da oldu. İki genç, ikisi de 15-16 yaşlarında mobiletle tarladan köye dönerken kamyon çarpıyor, birisi kamyonun altında, diğeri de bizim yoğun bakımda öldüler.

Allah rahmet eylesin.
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
13
bu kazalardan dolayı bizim burdada böyle olaylar çok oluyor ki motor aldıramıyorum bi türlü :salut:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Allah rahmet eylesin geride kalanlara sabır diliyorum.
Kimse bu acıyı yaşamasın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst