- Katılım
- 5 Eyl 2007
- Mesajlar
- 184
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar olay cuma akşamı yaşandı Ş.Urfa'nın bi köyünden merkeze doğru mobiletle yola çıkan 2 kişinin benzini bitiyor ve ''karanlık yolda'' mobiletin kayışını çıkarıp bisiklet gibi binerek ''yolun kendilerine göre sol tarafından'' devam adiyor çalışmakta olduğum şirketin ilçe dağıtımından dönen bir kamyonda onları farketmeyerek çarpıyor malesef biri olay yerinde diğeri hastaneye kaldırılırken yolda hayatını kaybediyor. şoförümüz halen cezaevinde psikolojisini düşünmek bile istemiyorum... ALLAH yakınlarına sabır versin....