S.a Üstadlar

Katılım
24 Eyl 2011
Mesajlar
1,703
Hocam Kullanmadım ama Yakıt Konusunda Az yakıyor diyorlar
Eğer bu linkdeki motoru alacaksan bu fiyata alma pahalı biraz satıcı sıfır fiyatını baz alarak satmaya çalışıyor sıfırı zaten 20.000
Ki bu motorda Naked bolll ca gezilmiştir bunla 6 yılda km sayacının 26 bin olması biraz düşündürücü
Neden diye sorarsan Bu forumda binlerce 600 cc ve ustu kullanan var 1 yılda o kadardan fazla yapıyorlar kaldıki 6 yılda



He bide Bi göz gezdirim dedimde vay arkadaş bu satılan motorların hepsimi garaj moturu olurmuş hiç 30.000 de yok hepsi 13,15 de beş on yıllık motorlar :D
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
haklısın üstad motosikletlerin genelinde garaj motoru modası başladı.%80i garaj motoru değil temiz bi er6f bulursam ucuz yollu kapıcam hemen 20 kuruş yakıyor diyorlarbuda 100 kilometreye 20tl demekki ben amasyadan samsuna gitsem 25tl felan yakıcak buda benim için çok güzel olur.
 
Katılım
26 Eyl 2009
Mesajlar
718
20 kurussa mukemmel o performansa gore asagı yukaru hyosung 250 lıklerı o kadar yakıyor bende cok begenıyorum guzel motorlar naked baska bır dunya:))
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
bi bakıyım üstad aramak gerek konuşuyum anlaşırsam bankadan parayı çeker atlarım otobüse :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:41 ----------

üstad 2.motor satılmış ilk motorunda fiyatı biraz beni caydırıyor nedenide 10bin tl var üstünü nasıl tamamlarım onu düşünüyorum. :)
 
Katılım
3 Eki 2011
Mesajlar
1,177
ya arkadaşlar bu motor Türkiye de bile 20 krş yakıyosa hemen alınmalı yakında cub motorlarda 15-20 krş yakacak
 
Katılım
22 Eyl 2011
Mesajlar
196
valla bilmem üstad 2-3 kişiye sordum 20-25kuruş yakıyormuş.Amasyada bu tür süpersport motosikletten anlayan tek kişi var oda engin abi kendisi motosiklet tamircisidir ama bu işin kitabını yazmış.Kendiside honda 600rr kullanıcısı.Ona sordum oda aynı cevabı verdi sakin kullanımda doğruymuş abi dedim bunla birisi başlasa motor kullanmaya ölür 75hp dedim.Dikkatli kullanımda sakin rahat kolay kullanılan bir motosikletmiş.Bana dediği kelime şu: Aliş oğlum sen bu motoru alırsan amasyada durmazsın kaptırırsın kendini alma.Bende abi ilk 1 hafta buralarda olmama 1 hafta sonra senle kapatırız amasyayı.Oda dediki kapatırız ama cenaze arabasıyla.Vel hasılı kelam alma demeye getirdi biraz agresif kullanıcıyım ya trafiğe kapalı alanda tutamıyorum kendimi napayım :) Bu arada
engin abinin motosikletini kullandığımda 200 gördüm korktum trafikte hemen 50-60a çektim devam ettim o yüzden trafikte basmıycam ondan alıyom sıktım biraz kusura bakmayın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst