A ADNAN7756 Katılım 10 Şub 2010 Mesajlar 2 10 Şub 2010 Konu Yazar #1 selamlar herkese dün yeni atv aldım atv si olanlarla bilgi alışverişi yapmak isterim
siyahatmaca Katılım 8 Mar 2009 Mesajlar 1,619 10 Şub 2010 #3 Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız, belasız ve bol keyifle bin inşallah...
berk_cglr Katılım 31 Mar 2009 Mesajlar 3,303 10 Şub 2010 #4 güle güle kullan hani resim oldumu şimdi merak ettim hangisi diye
A ADNAN7756 Katılım 10 Şub 2010 Mesajlar 2 10 Şub 2010 Konu Yazar #5 apachi 200 cc aldım aslında kymco 150 alıcaktım fiyat malum bide yüksekten başlamayim bunla başlar 1 2 sene sonra yükseltirim ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 ---------- bu arada tşkler herkese bundan sonra burdayım
apachi 200 cc aldım aslında kymco 150 alıcaktım fiyat malum bide yüksekten başlamayim bunla başlar 1 2 sene sonra yükseltirim ---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:15 ---------- bu arada tşkler herkese bundan sonra burdayım
casillas00 Katılım 7 Şub 2010 Mesajlar 2,875 11 Şub 2010 #6 çok istemiştim ama birtürlü nasıp olmadı bir atv almak.hayırlı olsn
O okanco Katılım 23 Eyl 2009 Mesajlar 1,292 11 Şub 2010 #8 Hayırlı olsun dostum.. Kazasız sürüşler dilerim..