RX3İ EVO İLE ARTÇILI TOROS YAYLALARI GEZİMİZ

Katılım
30 Eki 2014
Mesajlar
21
Z2dyhO.jpg
[COLOR="Silver"]

[SIZE=1]---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:41 ----------[/SIZE]

[IMG]https://imageshack.com/a/img924/2349/ILT4cD.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:42 ----------

ghe0tJ.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:45 ----------

lRxEF3.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:46 ----------

bLMto7.jpg


---------- Mesajlar birleştirildi - 22:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------

vFdWy5.jpg
 
Katılım
30 Eki 2014
Mesajlar
21
Haritayı biraz sağa kaydırısan benim oralara geliyor, coğrafi yapı çok benziyor, memleket hasretim depreşti şimdi görünce, bu yıl henüz gidemedim.
Ben ağırlığı, ağırlık merkezinin biraz yukarıda oluşu ve lastiklere güvenemediğimden henüz toprak yollara girmeye tırsıyorum.[/QUO

Bozkırmı sizin memleket .bende caprax olunca rahattım , arkadaşımda anlas grip vardı o da pek zorlanmadı toprak yollarda.
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
1,991
Haritayı biraz sağa kaydırısan benim oralara geliyor, coğrafi yapı çok benziyor, memleket hasretim depreşti şimdi görünce, bu yıl henüz gidemedim.
Ben ağırlığı, ağırlık merkezinin biraz yukarıda oluşu ve lastiklere güvenemediğimden henüz toprak yollara girmeye tırsıyorum.[/QUO

Bozkırmı sizin memleket .bende caprax olunca rahattım , arkadaşımda anlas grip vardı o da pek zorlanmadı toprak yollarda.

Ermenek. Çapra x güzel ama her zaman araziye girilmeyecekse sanki r daha uygun gibi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
766
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorun saglamlıgı nasıl hocam memnun musnuuz?
 
Katılım
30 Eki 2014
Mesajlar
21
Sağlamlığı bence iyi şimdilik hiçbir sıkıntı yaşamadık arkadaşımda da var aynı motor o da sıkıntı yaşamadı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst