Ben kadıköyde hasanpaşadaki motomax mağazasından alt-üst takım 4riders marka yağmurluk almıştım. Sonbahar gelince motorun sele altı bagajına atıyorum, yağmura yakalanırsam giyiyorum hemen. Benim motor scooter olduğu için alt yağmurluğu giymeme pek gerek kalmıyor, onu giyecek kadar aşırı yağıyorsa yağmur biraz geçene kadar beklemeyi tercih ediyorum. Ayakta botlar falan varken alt yağmurluğu giymek çok zor, giymesi kolay olsun diye 2 beden büyük almıştım yine zor geliyor. Ama üst yağmurluk rahat, bir de parlak sarı renkte, yağmur az yağıyor da olsa görünür olmak için giyiyorum. Hem rüzgarı da güzel kesiyor, montun içinde terliyorum bazen.