dün köprüden geçerken çok şiddetli rüzgar vardı ben herzaman köprüden geçerken ağır ilerleyen otobüs metrobüs ufak kamyonet gibi araçların peşinden gidiyorum köprüden çıkar çıkmaz emniyet şeridine giriyorum motor 125 lik olunca mecbur böyle yapıyorum rüzgar varken yavaş gitmek daha güvenli