Rüzgarın Kızı neye soyunuyor. / Ayşe Şule Bilgiç

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@alp_tunay
Valla tam düşündüklerim....Bir kaç kere diil de her seferinde bu konuya değiniyorum ama kimse bir şey söylemedi...
Herhalde en azından Erhan bir açıklama yapar bu konuda çünkü yazıları alıntı şeklinde yazan o çünkü. Hani erişilmez bir insansa bilelim bari :p

@alp_tunay
Bir kaç kere diil de her seferinde bu konuya değiniyorum ama kimse bir şey söylemedi...
Haklıymışsın! Bu konuda hala yorum yok... :farao:

26 Şubat 2007 Pazartesi

Kardeşim kimse bu konuda yorum yapmayacak mı? Rüzgarın Kızı'nın yazıları neden alıntı şeklinde aktarılıyor buraya? Kendi yazamıyor mu?
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
26 Şubat 2007 Pazartesi

Kardeşim kimse bu konuda yorum yapmayacak mı? Rüzgarın Kızı'nın yazıları neden alıntı şeklinde aktarılıyor buraya? Kendi yazamıyor mu?


Yazamıyormuş anlaşılan...Napalım....Rüzgarına kapılmayalım bari.....:p
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Bildiğiniz gibi Ayşe Şule Bilgiç motosiklet konusunda düzenli olarak yazı yazan nadir yazarlardan birisi. Kendine has uslubu ile çoğu kişi tarafından beğeniliyor. İlk yazıları yayınlanmaya başladığı zaman kendisinden yazılarını sitemizde yayınlamak için özel izin aldım. Neredeyse şimdiye kadar yazdığı tüm yazılar sitemizde mevcut. Kendisinin sitemizde uyeligi var ama yazılarını sitemize kendi eklemesi ve uyelerin sorunlarini cevaplamasi icin malesef zamani yok zaten internette yayın yapan hiçbir yerde direk kendinin yazdığını görmedim. Bu yüzden yazıları sitemize benim tarafımdan ekleniyor.

Siz üyelerimizin Ayşe Şule Bilgiç hakkındaki yorumlarını ve düşüncelerini kendisine ilettim. Konu ile ilgili verdiği cevabı aşağıya ekliyorum.

Saygılar
Erhan E.


Herkese merhabalar... Öncelikle bilmenizi isterim ki yoğun iş tempomun içinde fırsat bulup da internete 5 dk ayırabildiğimde, saatlerce kalamasam da mutlaka göz gezdirdiğim nadir sitelerden biri Motosiklet.net. Bu sebeple hepiniz kutluyorum.

Erhan az önce bana konuyu anlattığında çok da şaşırmadım açıkçası çünkü bu 5 senedir sürekli yaşadığım bir durum. İnsan, yazıları ile kendine yakın hissettiği birini, daha da yakınlarında görmek istiyor doğal olarak. Ancak benim çalışma tempom ne yazık ki buna müsade etmiyor. Hem gazete, hem tv, hem dergi, hem tiyatro olunca hayatınızda bazı lükslerinizden vaz geçmek durumunda kalıyorsunuz. Bu sebeple aranızda olamadığım için üzgünüm.

Erhan bana yazılarımı yayınlamak istediğini ilk söylediğinde pek çok başka sitede olduğu gibi benim için bir sakıncası olmadığını söyledim. Duruma benim açımdan bakarsanız olayı anlamakta zorlanmayacaksınız. Şu an yaklaşık 60 ayrı site benden izinli ya da izinsiz yazılarımı yayınlıyor. Yani hiçbir siteye kendim girip yazmıyorum. Ben bu yazıları Hürriyet'in Otoyaşam ekinde yazıyorum ve site yöneticileri de yayınlamak istiyor ve yayınlıyor. Ben izin verdiğim hiçbir siteye aktif üyelik sözü de vermiş değilim. Kaldı ki zaten yayınlamak isteyen onlar olduğu için benim bir söz vermem de saçma olur.

Bu sebeplerle kendinizi benim yerime koyarsanız durumu anlayacaksınız. Sırf birileri yazılarımı yayınlamak istiyor diye benim 60 siteye girip bir şeyler yazmam demek, işi gücü bırakıp internetin başında sabahlamam demektir. Bu sebeple yüksek anlayışlarınıza sığınıyorum. Tüm motorcu dostlarıma da kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum...'

Ayşe Şule BİLGİÇ
Rüzgarın Kızı
Hürriyet- Otoyaşam
Hürriyet Medya Binası Güneşli/İSTANBUL
0212 677 02 58
[email protected]
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
1,209
lafıda koymuş hani :D

chung_0.jpg
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
A.Ş.B.' Alıntı:
Herkese merhabalar... Öncelikle bilmenizi isterim ki yoğun iş tempomun içinde fırsat bulup da internete 5 dk ayırabildiğimde, saatlerce kalamasam da mutlaka göz gezdirdiğim nadir sitelerden biri Motosiklet.net. Bu sebeple hepiniz kutluyorum.

....

Ancak benim çalışma tempom ne yazık ki buna müsade etmiyor.

Eee tabi, ne de olsa bu forumlara girenler, boşta gezenin boşta kalfaları...

Motosiklet sektöründe çalışan tüm firmalar, bazıları genel müdür seviyesinde olmak üzere bu forumları takip edip, bilgi akışı sağlıyor, hedef kitlenin nabzını tutuyor.

Bildiğim kadarı ile çarşamba günleri Hürriyet gazetesinde yer alan köşe ve çıkacak olan dergi motosiklet üzerine, tiyatro, sinema ya da magazin değil...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Eee tabi, ne de olsa bu forumlara girenler, boşta gezenin boşta kalfaları...

AŞB bunu mu demek istedi, hayır hiç sanmıyorum..
Bizler pc başında çalışan insanlarız, eğer AŞB pc başında bizim kadar zaman harcamış bir motorcu olsa idi şuan o dergiyi o değil biz (ben) , o gazetede o değil biz (ben) yazıyor olurduk... :bounce:
Bi motosiklet tutkunu olarak muhteşem şanslı mesleği var....Hem para kazanıyor hem motor kullanıyor..
Günün on saatini bir motor forumunda onlıne olarak geçirmek yerine AyşeŞule nin yerinde olmak isterdim....:cat: :cat: :cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
AŞB bunu mu demek istedi, hayır hiç sanmıyorum..
Bizler pc başında çalışan insanlarız, eğer AŞB pc başında bizim kadar zaman harcamış bir motorcu olsa idi şuan o dergiyi o değil biz (ben) , o gazetede o değil biz (ben) yazıyor olurduk... :bounce:
Bi motosiklet tutkunu olarak muhteşem şanslı mesleği var....Hem para kazanıyor hem motor kullanıyor..
Günün on saatini bir motor forumunda onlıne olarak geçirmek yerine AyşeŞule nin yerinde olmak isterdim....:cat: :cat: :cat:



Bende çok yoğunum İşimi aksatmıyorum....Motoru seviyorum ve sitelere de yazı yazabiliyorum....Kaldıki işim motosiklet konuluysa 24 saatimi de internette geçirebilirim....Hem zevk hem iş.....

Aklıma takılan şu.....Yazacak konular nerden çıkıyor...Mademki çok yoğun internetle ilgilenemiyor?...Yani bilgi aldığı bişeyler paylaştığı kişi veya siteler muhakkak vardır...

Yoksa konu olan malzemeler kendi bacadan girmiyordur dimi?....

lafıda koymuş hani :D

chung_0.jpg

O ucuz kapakları almam ben....Attınmı bi kapak efes olacak.......
 
Son düzenleme:

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
Bu sebeplerle kendinizi benim yerime koyarsanız durumu anlayacaksınız.
Sırf birileri yazılarımı yayınlamak istiyor diye benim 60 siteye girip bir şeyler yazmam demek, işi gücü bırakıp internetin başında sabahlamam demektir.

Kendimi Ayşe Şule Bilgiç yerine koydum ama ne yazık ki hiçbir şey anlamadım hatta bu açıklamasını okuduktan sonra çok daha fazla sinirlendim. Neden mi? Arkadaşlar yazıyı azıcık dikkatli okuyun, "Sırf birileri" diye bahsettiği biziz, daha doğrusu bu kadar çaba gösterip yazılarını burada yayınlamak isteyen sevgili arkadaşımız, motosiklet.net in sahibi Erhan! Kardeşim senin işin bu. İnsanlar okusun diye yazı yazıyorsun. Üstelik motosiklet konusunda yazıyorsun ama motosiklet ile ilgili bir siteye girmiyorsun bile. 60 tane siteden bahsetmiş kendisi. Ben her siteye girsin aynı yazıyı yazsın, diğer insanların yazdıklarını takip etsin, onlara cevap versin demiyorum. Ama üye sayısı onbinler seviyesinde birkaç tane site var. Eğer sadece bunlara bile 5-10 dakikalığına girecek vakti yoksa, pes diyorum. Herkesin işi var, herkes yoğun. Koskoca firmalarda çalışan müdür seviyesindeki insanlar buradaki potansiyelin farkında olup bizzat yazılanları takip edebiliyor da, Ayşe Şule Bilgiç mi takip edemiyor? Ben kendisini ve bize yazdığı cevabı hiçbir şekilde samimi bulmadım ne yazık ki. Bu cevabı bile Erhan vasıtasıyla yollamış, siteye girip yazmaya üşenmiş. Pes yani!
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Herhangi bir motosiklet firmasında İK sorumlusu olsaydım pazarlama/halkla ilişkiler gibi bir departmanda bir elemanın görev tanımıma motosiklet forumlarını takip etmeyi eklerdim.
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Kendimi Ayşe Şule Bilgiç yerine koydum ama ne yazık ki hiçbir şey anlamadım hatta bu açıklamasını okuduktan sonra çok daha fazla sinirlendim.

Aslında bu kadar büyütmeye gerek yok.

A.Ş.B ye de fazla bir misyon yüklememek lazım.

Ben kendisini motosiklet kullanan güzel ve medyatik bir kız olarak görüyorum. Hepsi bu !
 

boy

Katılım
18 Eyl 2003
Mesajlar
3,013
@ledo
A.Ş.B ye de fazla bir misyon yüklememek lazım.
Levent abi, Ayşe Şule Bilgiç denince insanların akıllarına ilk olarak bu insanın motosiklet ile ilgili yazı yazdığı geliyor. Yani imaj baştan çizilmiş. Onun dışında bir de dergi işine bulaşınca insan ister istemez bir misyon yüklüyor. Ama "sırf birileri istiyor diye sitelere giremem, yazılarımı alıntı şeklinde kopyalamanıza izin veriyorum" tavırları misyonla çelişkili hareketler. Dediğin gibi aslında çok da uzatmamak lazım...
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
8
Her kese selam!

Aranıza yeni katıldım!Bu yüzden konudan önce herkesi selamlamak ve tüm motorsiklet tutkunlarına sevgilerimi iletmek istiyorum.24 yaşındayım ve 12 yıldan beri motorsiklet kullanyorum. Gerçek bi motorsiklet hastasıyım. Bu yüzden içinde motorsiklet varsa herşeye evet derim. Ve derginin başarıya ulaşacağına inanyorum.Her ne kadar türkiyede motorsiklete karşı olumsuz bi tutum ve bilinçsiz bi yaklaşım olsada. Motorsiklete meraklı olan gençlerimiz çok ve onların motorsiklet konusunda bu tür basın yayın araçlarıyla eğitilmeleri gerektiğine inanyorum. BAŞARILAR!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst