- Katılım
- 18 Eyl 2003
- Mesajlar
- 3,013
@alp_tunay

@alp_tunay
26 Şubat 2007 Pazartesi
Kardeşim kimse bu konuda yorum yapmayacak mı? Rüzgarın Kızı'nın yazıları neden alıntı şeklinde aktarılıyor buraya? Kendi yazamıyor mu?
Herhalde en azından Erhan bir açıklama yapar bu konuda çünkü yazıları alıntı şeklinde yazan o çünkü. Hani erişilmez bir insansa bilelim bariValla tam düşündüklerim....Bir kaç kere diil de her seferinde bu konuya değiniyorum ama kimse bir şey söylemedi...
@alp_tunay
Haklıymışsın! Bu konuda hala yorum yok... :farao:Bir kaç kere diil de her seferinde bu konuya değiniyorum ama kimse bir şey söylemedi...
26 Şubat 2007 Pazartesi
Kardeşim kimse bu konuda yorum yapmayacak mı? Rüzgarın Kızı'nın yazıları neden alıntı şeklinde aktarılıyor buraya? Kendi yazamıyor mu?
Moderatör tarafında düzenlendi: