Hayatımda gördüğüm en aptalca yazılardan biri. Kendisine mail ile cevap yazmamak için kendimi zor tuttum. Adam yolda makas atıyor, hakimin karşısında "Ben makas ne demek bilmiyorum" diye safa yatıyor ondan sonra bu gazeteci zekalı arkadaş suçu polisin emniyet kemerine atıyor. Bana kalsa cezasını polisin ailesinin takdirine bırakırdım. İdamsa idam, hapisse hapis. Gencecik bir adam hapse girecekmiş, yazıkmış. Sebebi babasının sivri dilli olmasıymış. Gebersin şerefsiz diyorum. Yani basının ve gazetecilerin ne kadar adi olduklarını biliyordum ama bu kadarı da fazla artık.