- Katılım
- 13 Şub 2012
- Mesajlar
- 87
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar arkadaşlar,
Büyük uğraşlar sonucunda inşallah 3-5 güne ST yi alacak gibiyim. Şimdiden modlama ve egzoz konusunda fikir alışverişinde bulunayım dedim.
ST için ne marka ve model egzoz önerirsiniz ? Özellikle performans konusunda motoru boğmayacak cinsten. Aklımda Leovince 4 Road , Leovince SBK var. Ancak bir arkadaşım akrep'in uzun tüpü var o da aklımı çelmiyor değil. Sizin önerileriniz yorumlarınız nelerdir?
Ayrıca modlamak istediğim 2-3 parça var, ancak satışları neredeyse yok denecek kadar az. Polini'yi Vedat İşçi (motostation) satıyor sadece. Daha önce yaptığım alışverişte yanlış parça gönderimi sonrasında yaşadığım maduriyetlerden ötürüde cesaret edemiyorum açıkcası.
Jcosta desek zaten site kapanmış gitmiş, 2. ellerini nereden bulacağım bilmiyorum.
Varmı bu konuda yardımcı olabilecek ?
Büyük uğraşlar sonucunda inşallah 3-5 güne ST yi alacak gibiyim. Şimdiden modlama ve egzoz konusunda fikir alışverişinde bulunayım dedim.
ST için ne marka ve model egzoz önerirsiniz ? Özellikle performans konusunda motoru boğmayacak cinsten. Aklımda Leovince 4 Road , Leovince SBK var. Ancak bir arkadaşım akrep'in uzun tüpü var o da aklımı çelmiyor değil. Sizin önerileriniz yorumlarınız nelerdir?
Ayrıca modlamak istediğim 2-3 parça var, ancak satışları neredeyse yok denecek kadar az. Polini'yi Vedat İşçi (motostation) satıyor sadece. Daha önce yaptığım alışverişte yanlış parça gönderimi sonrasında yaşadığım maduriyetlerden ötürüde cesaret edemiyorum açıkcası.
Jcosta desek zaten site kapanmış gitmiş, 2. ellerini nereden bulacağım bilmiyorum.
Varmı bu konuda yardımcı olabilecek ?